yamaha_256974_2013_yam_yfm700fwan_eu_pdgatv_act_002_sqthb100.jpeg
Grizzly 700 EPS

Opis

Grizzly 700 EPS

Moč, ki se lahko kosa z komerkoli.

Grizzly 700 EPS je ustvarjen za težka opravila v zahtevnih razmerah in je pri tem nepremagljiv. Je izjemno močan in omogoča udobno vožnjo, zato bo vaš najboljši prijatelj pri napornih celodnevnih opravilih. Ko vas čakajo težka opravila, je Grizzly 700 EPS pripravljen na vse. Je izjemno lahek a zmogljiv in kos vsakemu terenu, saj je opremljen s prenosom Ultramatic, neodvisnim vzmetenjem z dolgim hodom ter preprostim preklopom (pritisk na gumb) med 2-kolesnim pogonom in 4-kolesnim pogonom ter 4-kolesnim pogonom z zaporo diferenciala. Ker ima majhen krog obračanja, je vozilo okretno in ste pri delu izjemno prilagodljivi. Še boljše je pa to, da ne potrebuje veliko vzdrževanja. Naj povzamemo - Grizzly 700 EPS vam bo resnično pomagal opraviti delo. S svojo močjo se lahko kosa z komerkoli.

Yamahina dodatna oprema, kot so vlečni vitli, deske za pluženje snega, verige, vlečna kljuka, dodatna osvetlitev, itd., vam bo po pomagala opraviti vsako opravilo.

Yamaha je pri izdelavi svojih delovnih ATV vozilih pred seboj imela le en cilj - olajšati delo v okoljih s težkimi razmerami. To se pozna pri izdelavi vsake najmanjše podrobnosti. Agregati z izjemnim navorom, ki omogočajo vožnjo po težavnem terenu ali za prevažanje težkega tovora. Tehnologija za zmanjšanje napora med vožnjo, kot je avtomatski menjalnik in električno servo krmilo (EPS), ter ergonomska zasnova, ki bo poskrbela, da boste ves dan udobno sedeli na sedežu. Poleg tega je njihova poraba goriva izjemno varčna in vsi Yamahini modeli ne zahteva veliko vzdrževanja. Yamahini delovni modeli ATV so neutrudni delovni konji, vendar to še zdaleč ni vse - Kadar vam čas to dopušča, bodo ta vozila svojim voznikom omogočila tudi veliko mero zabave.

 

686 ccm, 4-taktni agregat

Največji navor se proizvaja pri nizki hitrosti agregata. Razpoložljivost velikega navora pri nizkih vrtljajih, ki omogoča večje zmogljivosti, je odlika vseh Yamahinih 4-taktnih ATV vozil. Poleg tega prenos Ultramatic samodejno prenaša zaviranje agregata na pogonska kolesa, kar vam omogoča samozavestno vožnjo po strmih pobočjih navzdol.

 

Yamaha EFI tehnologija vbrizga goriva

V osrčju Yamahinega sistema za elektronski vbrizg goriva se nahaja elektronska kontrolna enota, ki zagotavlja natančno izmerjen dovod mešanice goriva in zraka v izgorevalno komoro agregata ves čas in pri vseh pogojih. Posledica tega je optimalna kombinacija izjemne moči in varčne porabe goriva.

 

Yamaha EPS - električno servo krmilo

Yamaha je prva predstavila električno servo krmilo, ki je občutljivo na hitrost in občutno prispeva k manjšemu fizičnemu naporu med krmiljenjem. Prav tako blaži udarce na neravnem in kamnitem terenu in nudi še dodatno udobje, ki je pa še posebej dobrodošlo ob daljših delovnih dnevih.

 

On-Command® pogonski sistem

Yamahin sistem On-Command z 2 ali 4 kolesnim pogonom ter 4 kolesnim pogonom z zaporo diferenciala, ki se vključi s pritiskom na gumb in omogoča menjavanje načina vožnje ter skoraj takojšnji preklop med počasno vožnjo in vožnjo po klancu navzgor.

 

Nastavljivo vzmetenje z dolgim hodom

Vzmetenje z dolgim hodom omogoča zanesljivejši stik pnevmatik s tlemi, celo na neravnem, težavnem terenu. Prednje vzmetenje z dvojno A-roko in neodvisno zadnje vzmetenje omogočata modelu Grizzly 700 EPS, da se takoj prilagodi vsem površinam in zagotavlja izjemno oddaljenost agregata od tal. Nastavitev trdote vzmeti, pa omogoča optimalno upravljanje pri kakršnikoli obremenitvi.

 

Digitalni LCD zaslon

LCD zaslon za prikaz podatkov ima števec delovnih ur motorja za natančen pregled nad uporabo vozila. Drugi podatki na zaslonu prikazujejo čas, skupno število prevoženih kilometrov, merilnik poti, količino goriva in način prenosa.

 

Nosilci za prevoz tovora

Robustni jekleni prtljažnik s posebnim, izredno trpežnim zaključnim premazom lahko prevažajo tovor do neverjetnih 130 kg (45kg spredaj in 85 kg zadaj). Poleg tega lahko priključite prikolico in vlečete tovor do 600 kg.

 

Dodatna oprema za vsako delo

Praktična originalna dodatna oprema, kot so vlečni vitli, deske za sneg, oprema za dodatno osvetlitev, polnilec za akumulator, itd., bo še dodatno olajšala vaše delo.

 

 

  • Močan 4-taktni, 686ccm, tekočinsko hlajen agregat
  • Elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI)
  • Elektronsko servo krmilo (EPS)
  • Prenos Ultramatik
  • Popolnoma neodvisno vzmetenje z dolgim hodom
  • Gumb za doseganje maksimalnih vrtljajev v načinu polne zapore diferenciala
  • Pregledna LCD instrumentalna plošča
  • Hidravlične disk zavore na vseh štirih kolesih
  • Prtljažnik spredaj in zadaj za prevažanje tovora do 130 kg
  • Vlečna kapaciteta do 600 kg

 

 Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina686 ccm
Hlajenje motorjaTekočinsko hlajenje
Tip motorja4-taktni, enovaljni, SOHC, 4-ventilski agregat
Vrtina x Gib102 x 84 mm
Kompresijsko razmerje9.2 : 1
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaTCI, ECU
VžigElektronski
Sistem vžigaElektronski vbrizg (EFI)
PogonKardan, On-Command® 2WD/4WD/zapora diferenciala
Rezervoar za gorivo20 litrov
Rezervoar za olje2.4 lit
ZagonElektronski

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeNeodvisna dvojna A roka, z nastavljanjem preobremenitve - 5 položajev, 180 mm hod
Zadnje vzmetenjeNeodvisna dvojna A roka, z nastavljanjem preobremenitve - 5 položajev, 180 mm hod
Prednje zavoreDvojni hidravlični diski
Zadnje zavoreDvojni hidravlični diski
Prednja gumaAT 25 x 8-12
Zadnja gumaAT 25 x 10-12

DIMENZIJE

Skupna dolžina2065 mm
Skupna širina1180 mm
Skupna višina1240 mm
Višina sedeža905 mm
Medosje1250 mm
Najmanjša oddaljenost od tal275 mm