Opis
Rojen za glavno zvezdo
Motor XSR900 je prava stvar. Razburljiva vožnja, ki jo zagotavlja vrhunska tehnologija po vzoru dirkalne dediščine, ki ji ni para. Najboljše Yamahine tehnologije so združene z retro zasnovo in s tem izkazujejo spoštovanje do brezčasnih klasičnih motorjev. Najnovejši 3-valjni vrstni 850 cm3 agregat s konceptom gredi z zamikom zagotavlja osupljiv navor in dih jemajoče pospeševanje. Izredno lahek aluminijast okvir skupaj z naravnim voznim položajem ponuja izjemno izkušnjo med vožnjo ter vrhunsko okretnost. Model XSR900 jemlje navdih v Yamahini zgodovini športnih motornih koles in zasnovi motornih koles z vrhunsko tehnologijo.
Retro, zmogljiv športen izvor
Model XSR900 s starodobnim navdihom nadgrajuje Yamahino kultno športno dediščino in se hkrati združuje s tehnologijo prihodnosti. XSR900 omogoča neverjetno vožnjo za voznike, ki želijo višjo stopnjo zmogljivosti in sloga. Motor XSR je prava stvar. Z razvojem zgodbe "Faster Sons" je ta motor zasnovan v čast ikonam Yamahine preteklosti, v kombinaciji z retro slogom pa se ponaša z vrhunsko tehnologijo. Poleg brezčasne zasnove ponuja ta motor v retro slogu najnovejšo tehnologijo šasije. Lahek in okreten model, ki je najboljši v svojem razredu, bo izpolnil vsa vaša pričakovanja.
Brezčasna, čista zasnova, ki spoštuje zgodovinske ikone
XSR900 ponazarja svojo pravo dediščino z brezčasno, čisto zasnovo, ki izkazuje spoštovanje kultnim motornim kolesom preteklosti. Popolnoma nov motor športne dediščine spoštuje predhodne modele, ki še vedno postavljajo mejnike za privlačen sodoben videz.
Retro slog s kakovostnimi materiali
Motor XSR900 svojo resnično dediščino izkazuje z uporabo kakovostnih kovinskih materialov. Elegantni aluminijasti pokrovi rezervoarja za gorivo, aluminijasti blatniki in nosilci blatnikov ter okrogla retro instrumentna plošča predstavljajo poklon kultnim motorjem preteklosti.
Visokozmogljiv 3-valjni vrstni agregat z 850 cm3
Nov XSR900 poganja zmogljiv 850 cm3 tekočinsko hlajen, 4-taktni 3-valjni vrstni agregat s filozofijo gredi z zamikom. Mogočen paket vključuje sistem za preprečevanje zdrsa koles, drsno sklopko, nadzor plina YCC-T ter nastavitve moči DMODE za najboljšo zmogljivost.
Lahek aluminijast okvir in nihajna roka
Dovršen lahek aluminijast okvir vsebuje zmogljiv agregat znotraj kratke medosne razdalje z nihajno roko, ki je nameščena na zunanji strani, kar omogoča ožji položaj stopalk za udobnejšo vožnjo.
Zmogljivo delovanje, retro slog
Nov 3-valjni vrstni 850 cm3 agregat XSR900 in lahek aluminijast okvir se do popolnosti združujeta z navdihujočim retro slogom. Osupljivo delovanje ter športna vožnja zagotavljata idealno mešanico z vznemirjenjem za cestne voznike, ki želijo več.
Nastavljivo sprednje in zadnje vzmetenje
Motor XSR900 nudi celoten komplet nadzora zahvaljujoč 41 mm obrnjenim sprednjim vilicam z nastavljivo silo povratnega blaženja. Zadnji sistem vzmetenja Monocross preko vzvodov omogoča nastavitev za trdoto in povratno blaženje. Uliti in kovani aluminijasti nosilci ter opore krmila poudarjajo občutek kakovosti.
Podrobnosti
- Tekočinsko hlajen, vrstni, 3-valjni, 4-taktni agregat z 850 cm3
- Aluminijasti pokrovi rezervoarja za gorivo
- Sistem za preprečevanje zdrsa koles
- Drsna sklopka
- Sprednja in zadnja luč starodobnega videza
- Zasnova agregata s konceptom gredi z zamikom
- Lahek okvir z aluminijastimi deli
- Nastavljivo sprednje in zadnje vzmetenje
- Retro, zmogljiva športna dediščina
- Z 2-stopenjskim sedežem
- Zmogljiv navor, neverjetno pospeševanje
- Enostavno prilagajanje
Pošljite povpraševanje
Specifikacije
Agregat XS850
Tip agregata 3- valjni, Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 847 cm³
Vrtina x gib 78,0 mm x 59,1 mm
Kompresijsko razmerje 11,5 : 1
Maksimalna moč 84,6 kW (115PS) @ 10.000 obr/min
Največji navor 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8.500 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokro, večplastni disk
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Šasija XS850
Okvir Diamant
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Prednji hod vzmetenja 137 mm
Kot vilice 25º
Predtek 103 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (Vzmetenje veznega tipa)
Zadnji hod vzmetenja 130 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 298 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 245 mm
Prednja pnevmatika 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Zadnja pnevmatika 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Dimenzije XS850
Skupna dolžina 2.075 mm
Skupna širina 815 mm
Skupna višina 1.135 mm
Višina sedeža 815 mm
Medosna razdalja 1.440 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 135 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 188 kg / ABS 191 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 14 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,4 L