2016_YAM_XS700_EU_DNGM3_ACT_001_sqthb100.jpeg
XSR700

Opis

 

Rojen jutri

Model XSR700 pusti vtis. Njegova zasnova z brezčasnim pridihom temelji na zgodovinskih ikonah in skupaj s tehnologijo prihodnosti zagotavlja pristno ter zabavno vožnjo. Z izjemnim navorom in izredno okretno šasijo je to model za tiste, ki cenijo dediščino in uživajo v vožnji. Vrhunski vrstni 2-valjni agregat s 689 cm3 odlikuje naša posebna filozofija gredi z zamikom, ki omogoča enakomeren navor za izjemne pospeške. Model XSR700 v retro slogu je opremljen z ozko in lahko šasijo, ki pripomore k izjemni okretnosti ter vodljivosti. Z najboljšimi oblikovalskimi lastnostmi iz Yamahine zgodovine je model XSR700 poklon preteklosti, hkrati pa predstavlja motocikel prihodnosti.

 

Retro, cenovno dosegljiv in ugoden

Model XSR700 v retro slogu zajema vse odlične lastnosti kultnega motocikla z najnovejšo tehnologijo in načinom vožnje. Popolno okretno motorno kolo za vse začetnike in odraz najboljšega motociklizma za
izkušene voznike. Model XSR izpolni svoje obljube. Na podlagi Yamahine filozofije 'Faster Sons' je model poklon oblikovalskim ikonam Yamahine preteklosti (kot je model XS650), hkrati pa predstavlja najboljše lastnosti tehnologije prihodnosti. Poleg zasnove, ki jo je navdihnil model XS650, ponuja ta cestni motor v retro slogu najnovejšo tehnologijo šasije. Ta lahek in okreten model, ki je najboljši v svojem razredu, bo izpolnil vsa vaša pričakovanja.

 

Retro slog s kakovostnimi deli

 XSR700, z usnjenim sedežem z dvojno teksturo in preprosto prilagodljivim podokvirjem, aluminijastim rezervoarjem za gorivo, ter starodobno sprednjo in zadnjo lučjo, izkazuje spoštovanje kultnim oblikam motorjev preteklosti. Sam izgled dodatno poudarjajo osupljiv mrežast nastavek, kratek dušilnik in uporaba kakovostnega aluminija v sestavnih delih, kot sta nosilec sprednjega blatnika in pokrov hladilnika.

 

Izjemen 689 cm3, vrstni, 2-valjni agregat

Tisto, zaradi česar je nov motor XSR700 tako poseben, je najboljši vrstni 2-valjni agregat v svojem razredu s 689 cm3, razvit z Yamahino filozofijo gredi z zamikom. 270-stopinjska glavna gred z neenakimi intervali vžiga daje močan
občutek pospeševanja in odličen oprijem, izjemen enakomerni navor pa poskrbi za vrhunske zmogljivosti.

 

Lahek in ozek cevast okvir

Za enostavno upravljanje in izredno okretnost ima nov motor XSR700 lahek, tanek jeklen okvir pod retro ohišjem, ki uporablja agregat s 689 cm3 kot sestavno komponento. Ta močna in lahka šasija skupaj s kompaktno medosno razdaljo in razkošnimi sistemi vzmetenja omogoča odzivno ter privlačno vožnjo.

 

Zasnovan za kar največ užitkov pri vožnji

Prvi model, izdelan s filozofijo 'Faster Sons', zagotavlja pristen retro izgled s pridihom starodobne oblike, ki ne vpliva na nadzor med vožnjo. Mere šasije in porazdelitev teže so skrbno načrtovane tako, da je užitek, ki ga je čutiti med pospeševanjem, kar največji in da je voznik z motorjem kar najbolj povezan.

 

Odzivno delovanje in retro slog po ugodni ceni

Nov tekočinsko hlajen agregat modela XSR700 in lahek okvir se povsem zlijeta z njegovim retro starodobnim slogom. Odlične zmogljivosti omogočajo privlačno vožnjo za začetnike kakor tudi izkušene voznike po ugodni ceni.

 

Zadnje vzmetenje Monocross

Sistem zadnjega vzmetenja z vzvodi (monocross) ima vodoravni blažilnik, nameščen neposredno na ohišje ročične gredi motorja, tako da prihrani prostor in izboljša zmogljivosti šasije. Za več užitkov pri pospeševanju je motor XSR700 opremljen s kratko, 530 mm nihajno roko, ki poveča občutek povezanosti voznika in motorja.

 

 

Podrobnosti

 

  • Izdelan za kar največ užitkov pri vožnji
  • Starodobna sprednja luč in zadnja luč
  • Usnjen starodoben sedež z dvojno teksturo
  • Pnevmatike Pirelli Phantom z avtentičnim vzorcem vlaken
  • Izreden izkoristek goriva
  • Aluminijast rezervoar za gorivo
  • Tekočinsko hlajen, vrstni, 2-valjni, 4-taktni agregat s 689 cm3
  • Oklep lepe oblike ima težišče na sprednjem delu
  • Zasnova s filozofijo gredi z zamikom, z 270-stopinjsko glavno gredjo
  • Izjemen in močan enakomeren navor
  • Dvojne, ABS, 282 mm sprednje kolutne zavore s 4-batnimi zavornimi čeljustmi

 

Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

Agregat XS700

Tip agregata 2-valjni, 4-taktni, Tekočinsko hlajen, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 689 cm³
Vrtina x gib 80,0 mm x 68,6 mm
Kompresijsko razmerje 11,5 : 1
Maksimalna moč 55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 obr/min
Različica z omejeno močjo 35,0 kW
Največji navor 68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 obr/min
Sistem podmazovanja Mokro korito
Tip sklopke Mokro, večplastni disk
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga

 

Šasija XS700

Okvir Diamant
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Prednji hod vzmetenja 130 mm
Kot vilice 24º 50
Predtek 90 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (Vzmetenje veznega tipa)
Zadnji hod vzmetenja 130 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 282 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 245 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
Zadnja pnevmatika 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)

 

Dimenzije XS700

Skupna dolžina 2.075 mm
Skupna širina 820 mm
Skupna višina 1.130 mm
Višina sedeža 815 mm
Medosna razdalja 1.405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 140 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 186 kg ABS
Prostornina rezervoarja za gorivo 14 L
Prostornina rezervoarja za olje 2,7 L