yamaha_380578_2014_yam_yzf-r125_eu_mnm3rb_act_001_sqthb100.jpeg
YZF-R125

Opis

Potešite svojo lakoto

 To je pravzaprav motorno kolo, ki ponuja vse, o čemer ste kadarkoli sanjali. In še veliko več. Kar pobrskajte po spletu in si oglejte ponudbo konkurence. Videli boste, da v razredu 125-kubičnih modelov trenutno ni takšnega, ki bi bil kos naši najnovejši Yamahi YZF-R125.

To izjemno motorno kolo smo razvili z enako napredno tehnologijo, zaradi katere so naši najzmogljivejši modeli R-serije med najbolj spoštovanimi na cesti in dirkalni stezi.

Njegov vpadljiv oklep je neposredna predelava tistega pri modelu R6, zmagovalcu na svetovnem prvenstvu. Model YZF-R125 je s funkcijami, kot so obrnjene sprednje vilice, aluminijasta nihajna roka in tekočinsko hlajen agregat s kratkim hodom ter opcijskim sistemom ABS, zasnovan z namenom, da v vas vzbudi vznemirjenje.

 

Tehnologija dirkalnikov z zasnovo R-serije

 Pri Yamahi jemljemo kategorijo 125-kubičnih motorjev zelo resno. To pa zato, ker verjamemo, da bi moral imeti vsak motorist – tudi imetniki dovoljenja A1 – na voljo najnovejšo tehnologijo za agregate in ohišja. Od predstavitve izvirnega modela YZF-R125 je ta postal nesporno najboljši v svojem razredu. To izjemno motorno kolo supersport, zasnovano po modelih Rserije, je vaš potni list za vstop v razburljiv nov svet akcije na dveh kolesih. Motor YZF-R125 z radikalno oblikovanim sprednjim oklepom po vzoru modela R6, opremljen z obrnjenimi sprednjimi vilicami in večfunkcijskimi instrumenti LCD ter najsodobnejšimi zavorami z opcijskim sistemom ABS, bo obrnil vaš svet na glavo. Za vedno.

 

Tekočinsko hlajen 4-taktni, 1-valjni agregat

Tekočinsko hlajen 125-kubični 4-taktni agregat s kratkim hodom omogoča izjemno odzivno pospeševanje s pomočjo 6-stopenjskega menjalnika z gladkim prestavljanjem. YZF-R125 najnovejše generacije je opremljen z izjemno učinkovitim sistemom vbrizgavanja goriva in zagotavlja osupljive zmogljivosti ob optimalni porabi goriva.


Sestavni deli lahke aluminijaste šasije

Zasnova, na kateri temelji R-serija, je jasno vidna pri lahki in izjemno močni aluminijasti nihajni roki, ki skrbi za natančno vodljivost ter odličen oprijem. Specifikacije modela YZF-R125 nakazujejo, da sodi v sam vrh: prenovljen zadnji
mehanizem vzmetenja, ki omogoča še več udobja pri vožnji, ter aluminijasta stopalka zavore, ročica menjalnika in opore za sopotnikova stopala.


Večfunkcijski LCD-instrumenti

YZF-R125 je opremljen z eno najbolj dovršenih instrumentalnih LCD-plošč za 125-kubične motorje. Na preglednem zaslonu z osvetljenim ozadjem je tudi digitalni merilnik hitrosti s paličnim obratomerom, poleg tega pa napredna zasnova omogoča še prikaz podatkov o nivoju in porabi goriva ter prikaz merilnika razdalje in merilnika trenutne poti.

 

Oklep z navdihom modela R6

V najnovejšem modelu YZF-R125 ni mogoče spregledati dediščine R-serije, ki jo izdajata agresivni vetrni ščit z dvodelnimi prednjimi lučmi in sredinsko nameščen dovod zraka. Sprednji oklep nove generacije po navdihu modela R6 temu 125-kubičnemu motorju supersport daje videz pristnega velikega motorja, gladko aerodinamično ohišje pa
omogoča izjemno vznemirljivo vožnjo.


Izjemno trdne obrnjene vilice

Kot legendarni R1 in zmagovalec WSS prvenstva R6 je sedaj tudi YZF-R125 opremljen z obrnjenimi vilicami, ki omogočajo izredno trdnost za natančno ter odzivno upravljanje. Prednji blatnik v karbonskem videzu poudarja dirkalno
preteklost R-serije in najnovejšemu modelu YZF-R125 daje značaj velikih motorjev.

 

Lahka dirkalna platišča

Novo zasnovana lahka kolesa dirkalne oblike z več tankimi naperami v obliki črke Y pripomorejo k manjši nevzmeteni teži, ki zagotavlja odzivno vzmetenje in natančno vodljivost. To 125-kubično motorno kolo s sprednjo pnevmatiko 100/80-17 in širokoprofilno zadnjo pnevmatiko 130/70-17 je ustvarjeno za sekanje ovinkov.

 

 Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

 

Agregat YZF-R125

Tip agregata Eno valjni, 4-taktni, Tekočinsko hlajen, SOHC, 4-ventilski
Prostornina 124,7ccm
Vrtina x gib 52,0 mm x 58,6 mm
Kompresijsko razmerje 11,2 : 1
Največja moč 11,0 kW (15,0PS) @ 9.000 obr/min
Različica z omejeno močjo kW (PS) @ obr/min
Največji navor 12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8.000 obr/min
Sistem podmazovanja Mokro korito
Tip sklopke Mokro, spiralna vzmet z več diski
Uplinjač Elektronski vbrizg goriva - EFI
Sistem vžiga TCI (digitalno)
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga


Šasija YZF-R125

Okvir Jekleni Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Upside-down teleskopske vilice, Ø 41 mm
Prednji hod vzmetenja 130 mm
Kot vilice 25º
Predtek 89 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Vezni mono-amortizer z možnostjo nastavitve
Zadnji hod vzmetenja 114 mm
Prednja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 292 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 230 mm
Prednja pnevmatika 100/80-17 M/C
Zadnja pnevmatika 130/70-17 M/C


Dimenzije YZF-R125

Skupna dolžina 1.955 mm
Skupna širina 680 mm
Skupna višina 1.065 mm
Višina sedeža 825 mm
Medosna razdalja 1.355 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 155 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 140 kg / ABS 142 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 11,5 L
Prostornina rezervoarja za olje 1,15 L