yamaha_xvs1300a_001_v2_sqthb100.jpeg
XVS1300A Midnight Star

Opis

XVS1300A UBS Midnight Star

XVS1300A Midnight Star ima videz klasičnega cruiserja z zmogljivostmi, udobjem in odzivnostjo tehnološko visoko dovršenega motorja 21.stoletja. Skočite na XVS1300A Midnight Star in občutili boste, da umirjen slog cruiserja ne pomeni nujno umirjene konjske moči.

Njegov agregat premore kovane bate, 4-ventilske glave in kratko-hodne ojnice, zato vedno, ko obrnete plin, začutite izbruh, ki se spremeni v pravo moč. Dvojne proti-uteži na glavni gredi odpravijo neželene vibracije, zaradi katerih so lahko dolga potovanja naporna, brez izgube tiste čudovite impulzivne moči. Domiselni centralni zavorni sistem pa zagotavlja neodvisno, oziroma kombinirano zaviranje koles za popoln nadzor.

In vse to dobite v paketu klasičnega videza iz tridesetih let 20.stoletja, s čvrstim oklepom in nizko obliko, ki predstavlja staro šolo z radikalnim novodobnim zasukom.

Za modelno leto 2011 - 2012 je Yamaha predstavila UBS (Unified Brake System) zavorni sistem predstavljen že na modelu XTZ1200, sedaj pa še na modelih Cruiser, XVS1300A Midnight Star in XVS1900 Midnight Star. Ta sistem skrbi za bolj efektivno zaviranje, saj prenaša zavorno silo iz zadnjega na prednje kolo, ko voznik zavira na stopalki zadnje zavore.

 

Hladilna telesa v stilu zračnega hlajenja

Kadar se vozite z velikim cruiserjem, takrat doživljate nekaj posebnega - ljubezen do širnih cest, pridih pustolovščine in cenjenje skrbno zasnovanega motorja. XVS1300A Midnight Star vam nudi vse zgoraj našteto, in zahvaljujoč hladilnim telesom v stilu zračnega hlajenja ima ta motor eno izmed najbolj stilsko in lepotno dovršenih oblik v cruiser razredu.

 

Velik navor za velike ceste

Od vašega cruiserja pričakujete, da se bo odzval na vsak obrat plina in XVS1300A zasnova s kratki hodom vam to tudi zagotavlja. 60-stopinjski , V-2 agregat ponuja izredne zmogljivosti, ne glede na to, če se vozite po mestu ali po avtocesti s sopotnikom. Njegov takojšen pospešek pomeni, da lahko križarite hitro, ure in ure.

 

Uglašen zvok izpuha

Obrnite ročico za plin na XVS1300A in slišali boste rjovenje, ki vas bo opozarjalo na to, da živite. Po obsežnih testiranjih smo uspeli znižati mehanski hrup in zvok visokih frekvenc. Rezultat so poudarjeni nižji zvoki, ki dajejo temu velikemu V-2 motorju privlačen, globok zvok izpuha.

 

Instrumenti, nameščeni na krmilu

Opazili boste, da je model XVS1300A aerodinamične oblike. Za ohranjanje nemotenega toka od prednje luči do zadnjega blatnika, so instrumenti nameščeni na krmilu, namesto na rezervoarju za gorivo. Instrumenti v enem delu zajemajo analogni merilnik hitrosti in opozorilne lučke.

 

Gladka aerodinamična oblika

Oklep čudovitega videza na tej Yamahi, ki si je izposodil izgled od različnih aerodinamičnih ameriških oblik iz 30.let prejšnjega stoletja, je popeljal svojo cruiser obliko še stopničko više. Gladka aerodinamična oblika poteka od vrha prednje luči do spodnjega dela kovinskega zadnjega blatnika, ne glede na to, s katerega kota gledate.

 

Leve in desne bočne proti-uteži

Udobje je pomembno, kadar ste na potovanju in sicer se več ur neprekinjeno vozite po podeželju. XVS1300A je zasnovan tako, da odstrani tresljaje, s pomočjo protiuteži na obeh straneh agregata, vendar še vedno dovoljuje nežne impulze, ki omogočajo vozniku občutiti delovanje motorja.

 

 

  • 4 taktni - V2, 1304 ccm agregat
  • tekočinsko hlajenje
  • jermenski prenos
  • dolg in nizek aluminijast okvir
  • udoben in eleganten
  • veliko dodatne opreme (opcijsko)
  • UBS zavorni sistem
  • 3 LETA GARANCIJE

 

Pošljite povpraševanje 

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina1304 ccm
Hlajenje motorjaZračno hlajen
Tip motorja4-taktni, V-twin, OHV
Vrtina x Gib100.0 x 83.0 mm
Kompresijsko razmerje53.5 kW (72.8 HP) @ 5,500 rpm
Največji navor9.5:1
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaVbrizg goriva
Sklopkamokra, večploščna
VžigTCI
Sistem vžigaElektronski
Menjalnik5 prestav
PogonJermen
Rezervoar za gorivo19 litrov
Rezervoar za olje3.7 litra

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeTeleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka (monocross)
Prednje zavoreDvojni disk, FI 298mm
Zadnje zavoreEnojni disk, FI 298mm
Prednja guma130/90-16M/C 67H
Zadnja guma170/70B-16M/C 75H
Hod spredaj135 mm
Hod zadaj110 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2490 mm
Skupna širina980 mm
Skupna višina1115 mm
Višina sedeža715 mm
Medosje1690 mm
Najmanjša oddaljenost od tal145 mm
Suha teža283 kg