yamaha_257378_2013_yam_yz450f_eu_dpbse_sta_001_sqthb100.jpeg
YZ450F

Opis

YZ450F - Revolucionarno vozilo, ustvarjeno za zmage

Vsak voznik motokrosa si želi motor z izvrstno upravljivostjo – omogoča vam hitro izpeljan zavoj, hitreje lahko odprete plin in za to porabite manj moči. Zato je bil YZ450F popolnoma prenovljena, z enim samim ciljem – boljša upravljivost od česarkoli drugega na stezi.

Yamaha je vedno razumela, da so dirke dobljene in izgubljene v zavojih in samo vrhunska upravljivost omogoča vozniku da brez napora “leti” z motorjem skozi zavoje. YZ450F je od modelnega leta 2010 opremljena s popolnoma novim motorjem z elektronskim vbrizgom goriva, nazaj nagnjenim agregatom v revolucionarnem aluminijastem okvirju z dvojno oporo. Vsak posamezen del je bil posebej zasnovan, da omogoča popolno sinergijo med motorjem in šasijo, kar omogoča lažjo upravljivost kot kadarkoli poprej.

Zamenjava vplinjača z elektronskim vbrizgom je omogočila inženirjem popolno spremembo YZ450F, s premestitvijo posode za gorivo, zračnega filtra in razvojem popolnoma novega nazaj nagnjenega agregata. Nazaj nagnjen valjem dopušča raven dotok zraka, kar prinese večji izkoristek in večjo moč agregata. V kombinaciji z novo šasijo, nov agregat doprinese k občutnemu znižanju težišča motocikla in centralizaciji mase. Boljša centralizacija mase pa pomeni enostavnejše upravljanje in dopušča vozniku lažje zavijanje in večjo hitrost v zavoju, kar pomeni hitro prehitevanje sotekmovalcev in skrajševanje časa po krogu. Zadnji blažilnik in vzmet sta na novo nastavljena, kar omogoča boljši prenos moči in boljši oprijem kolesa. Skupaj to pomeni vrhunsko zavijanje in super-odzivno upravljivost.

 

Revolucionaren agregat

Nov 450ccm, tekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, nazaj nagnjen agregat zagotavlja učinkovito sesanje ter boljšo porazdelitev mase, in sicer z zamenjavo mesta vsesavanja goriva in izpuha. To omogoča direktno vsesavanje goriva za učinkovito polnjenje valja ter pripomore k boljši porazdelitvi mase za odlično zavijanje.

 

Aluminijast okvir iz dvostranskih nosilcev

Različne vrste aluminija so uporabljene na različnih delih okvirja, za najboljše ravnotežje med močjo in trdnostjo. Zaradi natančne oblike je okvir izredno trden in stranski sunki se gladko pretvorijo v vertikalne sunke, ki jih absorbira vzmetenje. Za vas to pomeni lahek, močan okvir, ki se izvrstno upravlja tudi v zavojih.

 

Vbrizgavanje goriva

Vbrizgavanje goriva pri YZ450F se avtomatsko prilagaja tako, da omogoči najboljše možno izgorevanje pri spremenljivih pogojih. Senzor položaja plina (TPS) in senzorji za pritisk vsesavanja, temperaturo vsesanega zraka, pritisk zraka, obrate ročične gredi in temperaturo hladilne tekočine imajo delovanje agregata po stalnim nadzorom, in skladno s tem izvajajo ustrezne nastavitve.

 

YZ Power Tuner (opcija - orodje za nastavitev)

YZ Power Tuner omogoča nastavitev karakteristik za izboljšanje moči vašega vozila brez uporabe prenosnika. Izberete lahko bogatejše razmerje gorivi/zrak pri nizkih vrtljajih za močnejše zmogljivosti v blatu ali revnejšo mešanico pri visokih hitrostih, tako, da se agregat vrti lažje, ali karkoli pač mislite, da potrebujete. Je enostavna uporaba, s preprostim vmesnikom in zlahka nastavljivimi 3D programskimi mapami.

 

Trdne, črno obrobljene napere zadnjih koles

Napere zadnjih koles pri YZ450F so nameščene pod ustreznim kotom in so ustrezne dolžine, na osnovi česar lahko nudijo primerno mero "odpuščanja" v zadnjem kolesu za boljši občutek upravljanja ter večje zmogljivosti v vseh okoliščinah. Velik premer zadnje osi (25mm) je večji kot pri večina konkurenčnih motorjev, s čimer prispeva k odličnemu ravnotežju trdnosti za dodatno zaupanje.

 

Agresivna oblika

Eleganca tehnike pri YZ450F je poudarjena tako, da je ohišje zakrito le z minimalnimi plastičnimi deli. Tisti deli, ki so ostali, so gladko oblikovani - zadnji blatnik v obliki ribjega repa daje vtis odhajajočega motorja in prednji blatnik ima obliko naprej obrnjene sulice. To motorno kolo izgleda čudovito tako v garaži kot tudi na stezi.

 

 

  • Nazaj nagnjen 450ccm, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski agregat
  • Aluminijast okvir
  • Ergonomski dizajn za lažje upravljanje
  • Elektronski vbrizg za optimalno mešanico zrak/gorivo
  • YZ Power Tuner (opcija)
  • Dirkaški stil nove generacije
  • Centralizirana masa za enostavno menjavanje smeri

 

Pošljite povpraševanje 

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina449,7 ccm
Hlajenje motorjaVodno hlajen
Tip motorja4-taktni, DOHC, 4 ventili, nazaj nagnjen cilinder
Vrtina x Gib97.0 X 60.8 mm
Kompresijsko razmerje12.5:1
MazanjeSuhi karter
Uplinjene/Dovod gorivaElektronski vbrizg
Sklopkamokra, večploščna
VžigTranzistorsko
Menjalnik5 prestav
PogonVeriga
Rezervoar za gorivo6 litrov
Rezervoar za olje1.2 litra
ZagonNožni

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeTeleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka
Prednje zavoreDisk FI 250 mm
Zadnje zavoreDisk FI 245 mm
Sistem zavor310 mm
Prednja guma80/100-21 51M
Zadnja guma110/90-19 62M
ŠasijaDvojni aluminijast okvir
Hod spredaj310 mm
Hod zadaj312 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2191 mm
Skupna širina825 mm
Skupna višina1311 mm
Višina sedeža999 mm
Medosje1487 mm
Najmanjša oddaljenost od tal383 mm
Mokra teža111,9 kg