xv950_sqthb100.jpeg
yamaha_339672_2014_yam_xv950_eu_smx_stu_011_sqthb100.jpeg
XV950

Opis

Navdihnjen s preteklostjo, ustvarjen za prihodnost

Vozniki po vsem svetu Yamahine motorje predelujejo po meri, in tako že uveljavljenim klasičnim videzom dodajo še lasten pridih. Yamaha sedaj odpira vrata izdelavi po meri za vsakega voznika - z modelom bober XV950, ki značaj in osebnost tistih originalnih kreacij strne v novem japonskem neo retro videzu.

kompakten in eleganten model XV950 z nizko nameščenim sedežem omogoča prefinjeno in okretno vožnjo, pri tem pa ohranja značaj, ki je ključni del posedovanja tako samosvojega vozila. Jasno začrtan stil Yamahe in izkoriščanje izpostavljenih kovinskih delov poudarjata popolno preprostost motornega kolesa, medtem ko agregat V2 zagotavlja ognjevito delovanje ter brezpogojno zanesljvost.

Eleganten model XV950 brez dodatkov pomeni pravi vstop v svet izdelav po meri.

  

 

Z gumo obložena sklopka za manjšo utrujenost voznika

Za pomoč med vožnjo po mestu je v mehanizem sklopke vgrajen gumiran blažilnik, kar pri pogosti uporabi pripomore k manjši utrujenosti voznika.


Vitek izgled brez dodatkov

Edinstven, jasno začrtan stil Yamahe in izkoriščanje izpostavljenih delov poudarjata popolno preprostost tega motornega kolesa, medtem ko agregat V-2 zagotavlja njegovo bistvo. Model XV950 ima surov kovinski videz, med tem ko njegova zasnova ostaja preprosta, zmogljivost pa športna.


Nov jeklen okvir z dvojno kletko

Agregat V-2 ima trden sistem nastavitve, ki mu omogoča, da sunke agregata prenese do voznika. Kratka medosna razdalja zagotavlja lahkotno in okretno vožnjo za izjemno vodljivost, kakor tudi nevtralen in stabilen občutek pri vožnji. Prednje 41mm standardne vilice dopolnjujejo tradicionalni videz dvojnih blažilnikov.


Popolnoma nova zasnova platišč

Da bi ohranili videz boberja, so na model XV950 nameščena 12-kraka lita platišča nove oblike, v velikosti 100/80-16 spredaj in 150/80-16.


Agregat V-2 z vbrizgavanjem goriva

Zračno hlajen, 60-stopinjski agregat V-2 proizvaja 80Nm navora pri 3.000 vrt/min, zaradi česar je odličen za mestno vožnjo, kakor tudi za ognjevito zmogljivost zunaj mestnih omejitev. Valji agregata s prostornino 58 kubičnih palcev (942ccm) imajo kompozitno prevleko, bat pa je zaradi zanesljivosti in učinkovitosti izdelan iz kovanega aluminija.


Prenovljen sesalni sistem

Nov kompakten zračni filter, oblikovan za izjemno učinkovitost ter prispevanje k čistemu videzu motorja, je nameščen na desni strani agregata. Analiza pretoka in rezultati testov na cesti so pokazali, da ta nov zračni filter agregatu modela XV950 omogoča izvrsten navor pri nizkih vrtljajih.


Zadnja LED luč in ergonomsko oblikovan rezervoar

Enojna okrogla prednja luč, okrogla zadnja LED luč, uporaba prednjih luči iz nerjavečega jekla in skrajšani jekleni blatnik skupaj prispevajo k izrazitemu bobber videzu modela XV950. Še dva od zanimivih vizualnih elementov modela XV950 sta 12-litrski ergonomsko oblikovan rezervoar za gorivo in okrogel LCD merilnik hitrosti.


Preoblikovan izpušni sistem in 3D upravljanje ECU

Novo 3D upravljanje časa vžiga in vbrizgavanje goriva krepi že tako izjemne pospeške agregata V2 pri srednji in nizki hitrosti, kar izboljšuje njegove zmogljivosti v mestni vožnji. Za prilagoditev temu novemu upravljanju vbrizgavanja goriva ter nadaljnjo krepitev pospeškov pri nizkih in srednjih vrtljajih, model XV950 vključuje tudi spremenjeno zasnovo izpušne cevi 2 - v - 1.

 

 

  • Zračno hlajen, 60-stopinjski, SOHC, V-2 agregat
  • Prenovljen sesalni sistem za izjemno učinkovitost
  • Kompakten zračni filter za boljši navor
  • Povečane zmogljivosti pri nizkih in srednjih vrtljajih
  • Izpušna cev 2-v-1 se prilagaja obliki agregata
  • Z gumo obložena sklopka, za manjšo utrujenost voznika
  • Pokrovi iz nerjavečega jekla
  • Okvir z dvojno kletko za lahkotno in okretno vodljivost
  • 12-kraka lita platišča, na voljo tudi s sistemom ABS - opcija
  • Valoviti 298mm diski s plavajočimi rotorji
  • Okrogla retro zadnja LED luč
  • 12-litrski ergonomsko oblikovan rezervoar za gorivo
  • Klasična japonska tehnologija v modernem bober stilu
  • 3 LETA GARANCIJE

 

Pošljite povpraševanje

 

Specifikacije

 

MOTOR


Tip Motorja- V-2, 4 taktni, 4 ventilski, 942 ccm
Vrtina x gib- 85.0 mm x 83.0 mm
Kompresijsko razmerje- 9.0 : 1
Največja moč -38.3 kW (52.1 KS) @ 5.500 obr/min
Maksimalen navor- 79.5 Nm (8.1 kg-m) @ 3.000 obr/min
Sistem podmazovanja -Oljna črpalka
Tip sklopke- Mokra
Sistem zagona- Električno
Končni prenos- Jermen
Sistem goriva -EFI
Priporočeno olje- Yamalube
Hlajenje- Zračno hlajenje

 

ŠASIJA


Okvir- Dvojna kletka
Sistem sprenjega vzmetenja -Teleskopske vilice premera 41 mm
Hod sprednjega vzmetenja- 135 mm
Kot prednje vilice- 29º
Predtek kolesa -130 mm
Sistem zadnjega vzmetenja- Nihajna roka
Hod zadnjega vzmetenja -110 mm
Sprednja zavora- Disk premera 298 mm
Zadnja zavora- Disk premera 298 mm
Sprednja guma -100/90-19M/C 57H
Zadnja guma- 150/80B16M/C 71H

 

DIMENZIJE

 
Skupna dolžina -2.290 mm
Skupna širina -830 mm
Skupna višina- 1.120 mm
Višina sedeža- 690 mm
Medkolesni razmik -1.570 mm
Oddaljenost od tal- 130 mm
Prostornina rezervoarja goriva -12 lit
Oljni rezervoar -4.3 lit
Teža (vključno s polnimi rezervoarji) -247 kg / ABS 251 kg