2017_YAM_YZF600R6_EU_DPBMCRB_ACT_001_sqthb100.jpeg
YZF-R6-NOVO

Opis

 

Prefinjen. Predelan. Izjemen.

Model YZF-R6 je legenda! Tako na ulici, v zadnjih letih pa tudi s 3 svetovnimi nazivi v razredu Supersport na dirkališčih. Samo ena vožnja s tem dirkalnikom s poreklom razreda MotoGP in že boste vstopili v vznemirljiv Yamahin svet. R WORLD! Spoznajte nov model YZF-R6, ki se ponaša s povsem na novo zasnovanim oklepom z izjemno nizkim uporom in agresivnim videzom, ter izkazuje vse značilnosti čistokrvne DNK Yamahine R-serije. Model YZF-R6 vam z napredno elektroniko in aerodinamiko naslednje generacije nudi izjemne zmogljivosti razreda Supersport, nad katerimi imate popoln nadzor.

 

Aerodinamična zasnova z nadzorom naslednje generacije

Nov model YZF-R6 je z napredno tehnologijo in aerodinamičnim ohišjem zasnovo razreda Supersport 600 popeljal v nove višave. Čistokrvno DNK motorja Rserije izžarevajo skriti žarometi, vpadljive pozicijske LED-luči in agresivne poteze maske. Čudovit rezervoar za gorivo in podokvir iz magnezija prispevata k manjši teži in omogočata bolj proaktiven
položaj vožnje, medtem ko sprednje vilice v slogu YZFR1, nov zadnji blažilnik in dvojne sprednje kolutne zavore poskrbijo za odzivnejšo vodljivost ter močnejše zaviranje. Da bi lahko še bolj pritisnili na plin, je nov model YZFR6 opremljen s sistemom za preprečevanje zdrsa koles s 6 načini, sistemom za hitro prestavljanje (QSS) ter sistemom ABS.

 


Zasnova R-serije naslednje generacije

Nov model YZF-R6 se ponaša z radikalnim novim videzom in je bil zasnovan na podlagi zasnove R-serije naslednje generacije. Tako vključuje masko, ki izžareva agresivnost, v notranjost pomaknjena in prikrita žarometa ter dve pozicijski LED-luči. Temu predstavniku razreda Supersport 600 z robatim oklepom in tekočimi vodoravnimi linijami se po žilah pretaka čistokrvna dirkaška DNK R-serije.

 

Izboljšana aerodinamičnost

Zgledovali smo se po motorju, ki je v preteklih letih trikrat osvojil svetovni pokal v razredu Supersport, poleg tega pa smo z zmanjšanjem upora še dodatno povečali zmogljivosti. Dinamične linije sprednjega oklepa in vizir s prenovljeno obliko na osnovi odlične zasnove YZF-R1 poudarjajo močno prisotno DNK R-serije ter prispevajo k 8 % povečanju aerodinamične učinkovitosti.

 

Visokotehnološki elektronski nadzorni sistemi

S pisano paleto vgrajenih visokotehnoloških elektronskih sistemov je model YZF-R6 naš najnaprednejši predstavnik razreda Supersport 600, kar smo jih izdelali. Model YZF-R6 je opremljen s sistemom za preprečevanje zdrsa koles (TCS) s 6 načini, sistemom za hitro prestavljanje (QSS) za prestavljanje v višje prestave brez sklopke
in D-funkcijo prilagajanja moči agregata, zaradi česar je tako popolnoma pod vašim nadzorom.

 

Sprednje vilice v slogu YZF-R1

Od dne predstavitve prvega modela R6 naprej, ta ekstremni predstavnik razreda Supersport neprekinjeno postavlja nove standarde na področju okretnega upravljanja in lahkotnega nadzora. Da bi tudi novi R6 nadaljeval s to tradicijo, smo ga opremili s popolnoma prilagodljivimi 43-mm vilicami tipa YZF-R1 z nastavitvami, specifičnimi za R6, ki pripomorejo k odličnemu krmiljenju na cesti ali dirkališču.

 

Optimalni položaj za vožnjo

Drža telesa in zmožnost hitrega ter enostavnega premika težišča je eden od najbolj odločilnih dejavnikov pri doseganju popolnega krmiljenja. S tem namenom smo na novo zasnovali sedež, podokvir in rezervoar za gorivo in tako dosegli optimalni položaj za vožnjo, ki omogoča prosto gibanje na motorju med zaviranjem, pospeševanjem ali zavijanjem.

 

Podokvir iz magnezija

Na novo zasnovan zadnji podokvir, izdelan iz nadzorovano vlitega magnezija, pripomore k zmanjšanju teže motorja, poleg tega pa je v sprednjem delu tudi 20 mm ožji, kar omogoča namestitev ožjega sedeža. Takšna zasnova omogoča, da se telo voznika popolnoma zlije s šasijo, in s tem močno izboljša nadzor ter pripomore k izboljšani aerodinamičnosti.

 


Podrobnosti

 

 

  • Model YZF-R6 z zasnovo R-serije naslednje generacije
  • Agresivna maska s pozicijskimi LED-lučmi
  • Aerodinamično učinkovit sprednji oklep in vizir
  • 6-stopenjski nastavljiv TCS
  • Sistem hitrega prestavljanja QSS za prestavljanje v višje prestave brez sklopke
  • YCC-T, YCC-I, ABS in D-funkcija
  • 43-mm sprednje vilice v slogu YZF-R1
  • Dvojne 320-mm sprednje kolutne zavore z radialnimi zavornimi čeljustmi
  • Optimalni položaj za vožnjo za večji nadzor
  • Vitek vlit zadnji podokvir iz magnezija
  • Lahek 17-litrski aluminijast rezervoar za gorivo
  • 599 cm3 vrstni 4-valjni, 4-ventilski agregat DOHC

 

Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

Agregat YZF-R6

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, Linijski 4-valjni, Nagnjen naprej, 4-ventilski
Prostornina 599ccm
Vrtina x gib 67,0 mm x 42,5 mm
Kompresijsko razmerje 13,1 : 1
Maksimalna moč N/A
Različica z omejeno močjo N/A
Maksimalen navor N/A
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 6,6 l/100km
Emisije CO2 154 g/km

 

Šasija YZF-R6

Okvir Aluminijast, Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice, Ø 43 mm
Prednji hod vzmetenja 120 mm
Kot vilice 24º
Predtek 97 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (link povezava)
Zadnji hod vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless
Zadnja pnevmatika 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless

 

Dimenzije YZF-R6

Skupna dolžina 2.040 mm
Skupna širina 695 mm
Skupna višina 1.150 mm
Višina sedeža 850 mm
Medosna razdalja 1.375 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 190 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,4 L