yamaha_160188_2012_yam_ttr110_eu_dpbse_act_005_sqthb100.jpeg
TT-R110E

Opis

TTR-110E - Navdih iz tekmovalnih zmag

TTR-110E s 4-taktnim agregatom in trpežnimi oklepi, navdihnjenimi z dirkami, združuje radikalen motokrosistični izgled s polavtomatskim menjalnikom, ki je enostaven za uporabo, in priročen elektronski zagon. Yamahina vodilna TTR serija vključuje tudi lepo oblikovan TTR-110E, ki cilja na voznike začetnike, kot na tiste, ki so že prerasli manjše modele.

Njegov radikalno dirkaški - moder oklep, ki spominja na motocross motorje, so navdahnili naši MX GP zmagovalni YZ tekmovalni motorji. Za lažje krmiljenje in posebno udobnost voznika, ima ta privlačen mladostni motor prednje in zadnje vzmetenje z dolgim hodom.

Novi in izkušeni terenski vozniki bodo vzljubili prepričljive zmogljivost 110ccm, 4-taktnega agregata in 4-stopenjski polavtomatski menjalnik. To pomeni, da ni ročice za sklopko.

 

110ccm, 4-taktni agregat s polavtomatskim menjalnikom

TTR110E ima zanesljiv 110ccm, 4-takten agregat, ki je zasnovan za gladke in močne zmogljivosti, kar pomeni, da ta srednje velik mladinski motor predstavlja užitek v vožnji. In s polavtomatskim 4-stopenjskim menjalnikom, je TTR110E idealna izbira za voznike začetnike in tudi že izkušene voznike.

 

Prednje in zadnje vzmetenje z dolgim hodom

TTR110E je opremljen s sistemi surovega vzmetenja, ki skrbi za voznikovo udobnost in enostavno krmiljenje pri vožnji po terenu. Na prednjem delu dajejo močne teleskopske vilice 115mm gibanja kolesa, zadaj pa enojna monocross vzmet ponuja 110mm gladkega in progresivnega hoda.

 

Gladko delujoče bobnaste zavore in terenske pnevmatike

Za zanesljivo moč pri zaviranju, ima TRR110E bobnaste zavore spredaj in zadaj, njihova preprosta oblika pa pripomore k preprostemu vzdrževanju. Posebne terenske pnevmatike pripomorejo k temu, da se ta srednje velik motor za mladino suvereno obnese v blatu, medtem ko 356mm (14-palčna) velika prednja guma in 305mm (12-palčna) velika zadnja guma opravita z neravnim terenom.

 

Trpežen in izjemno lahek oklep v monocross stilu

Ob pogledu na šasijo TTR110E je jasno, da so radikalne poteze tega stilskega 4-taktnega agregata navdihnili naši MX GP zmagovalni YZ tekmovalni motorji. Blatniki in plošče rezervoarja za gorivo so izdelani iz zelo trpežnega polipropilena za izjemno nizko težo in največjo trpežnost, ter seveda v naši svetovno znani dirkaški modri barvi.

 

Naprej nagnjen valj in visoko postavljen izpuh

110ccm. 4-takten agregat ima naprej nagnjen, zračno hlajen, SOHC valj, ki omogoča enostaven dostop pri čiščenju ter rutinsko vzdrževanje. Ta postavitev tudi prispeva k centralizaciji teže za lažje krmiljenje. In za nižji nivo hrupa ima TTR110E velik, visoko postavljen izpuh, opremljen s toplotnim ščitnikom.

 

Zabaven za vožnjo in preprost za uporabo

Ko smo določali obliko TTR110E, smo se odločili izdelati motor, ki ga je veselje voziti in enostavno uporabljati, saj olajšuje življenje otrokom in staršem. Lastnosti, kot so električni in nožni zaganjač, polavtomatski menjalnik, zračno hlajen agregat in bobnaste zavore, pomenijo, da je ta vozniku prijazen motor za mladino vodilna izbira za otroke in starše, ki so novi v svetu motociklizma.

 

 

 

  • Zanesljiv 110ccm, 4-taktni agregat
  • Elektro zagon + nožni zagon
  • Polavtomatski 4-stopenjski menjalnik
  • Enostaven za uporabo
  • Radikalen dirkaško moder oklep v stilu YZ
  • Glavno stikalo na ključ, za starševski nadzor
  • Vrhunski sistem vzmetenja z dolgim hodom
  • Primeren za starost od 8-13 let

 

 Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina110ccm
Hlajenje motorjaZračno hlajenje
Tip motorja4-taktni, 1 valjni, 4 ventili, SOHC
Vrtina x Gib51.0 x 54.0 mm
Kompresijsko razmerje9.3:1
Največja moč5.2 kW (7.1 PS) @ 7,500 rpm
Največji navor8.0 Nm (0.8 kg-m) @ 4,000 rpm
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaMikuni VM16/1
Sklopkamokra, večploščna
VžigCDI
Sistem vžigaElektrični
Menjalnik4-prestave
PogonVeriga
Rezervoar za gorivo3,8 litra
Rezervoar za olje1,0 liter

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeTeleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka
Prednje zavoreBoben FI 95 mm
Zadnje zavoreBoben FI 110 mm
Prednja guma2.50-14 4PR
Zadnja guma3.00-12 4PR
Hod spredaj115 mm
Hod zadaj110 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2565mm
Skupna širina680 mm
Skupna višina923mm
Višina sedeža670 mm
Medosje1080mm
Najmanjša oddaljenost od tal180 mm
Suha teža69 kg