OpisTTR-110E - Navdih iz tekmovalnih zmagTTR-110E s 4-taktnim agregatom in trpežnimi oklepi, navdihnjenimi z dirkami, združuje radikalen motokrosistični izgled s polavtomatskim menjalnikom, ki je enostaven za uporabo, in priročen elektronski zagon. Yamahina vodilna TTR serija vključuje tudi lepo oblikovan TTR-110E, ki cilja na voznike začetnike, kot na tiste, ki so že prerasli manjše modele. Njegov radikalno dirkaški - moder oklep, ki spominja na motocross motorje, so navdahnili naši MX GP zmagovalni YZ tekmovalni motorji. Za lažje krmiljenje in posebno udobnost voznika, ima ta privlačen mladostni motor prednje in zadnje vzmetenje z dolgim hodom. Novi in izkušeni terenski vozniki bodo vzljubili prepričljive zmogljivost 110ccm, 4-taktnega agregata in 4-stopenjski polavtomatski menjalnik. To pomeni, da ni ročice za sklopko.
110ccm, 4-taktni agregat s polavtomatskim menjalnikomTTR110E ima zanesljiv 110ccm, 4-takten agregat, ki je zasnovan za gladke in močne zmogljivosti, kar pomeni, da ta srednje velik mladinski motor predstavlja užitek v vožnji. In s polavtomatskim 4-stopenjskim menjalnikom, je TTR110E idealna izbira za voznike začetnike in tudi že izkušene voznike.
Prednje in zadnje vzmetenje z dolgim hodomTTR110E je opremljen s sistemi surovega vzmetenja, ki skrbi za voznikovo udobnost in enostavno krmiljenje pri vožnji po terenu. Na prednjem delu dajejo močne teleskopske vilice 115mm gibanja kolesa, zadaj pa enojna monocross vzmet ponuja 110mm gladkega in progresivnega hoda.
Gladko delujoče bobnaste zavore in terenske pnevmatikeZa zanesljivo moč pri zaviranju, ima TRR110E bobnaste zavore spredaj in zadaj, njihova preprosta oblika pa pripomore k preprostemu vzdrževanju. Posebne terenske pnevmatike pripomorejo k temu, da se ta srednje velik motor za mladino suvereno obnese v blatu, medtem ko 356mm (14-palčna) velika prednja guma in 305mm (12-palčna) velika zadnja guma opravita z neravnim terenom.
Trpežen in izjemno lahek oklep v monocross stiluOb pogledu na šasijo TTR110E je jasno, da so radikalne poteze tega stilskega 4-taktnega agregata navdihnili naši MX GP zmagovalni YZ tekmovalni motorji. Blatniki in plošče rezervoarja za gorivo so izdelani iz zelo trpežnega polipropilena za izjemno nizko težo in največjo trpežnost, ter seveda v naši svetovno znani dirkaški modri barvi.
Naprej nagnjen valj in visoko postavljen izpuh110ccm. 4-takten agregat ima naprej nagnjen, zračno hlajen, SOHC valj, ki omogoča enostaven dostop pri čiščenju ter rutinsko vzdrževanje. Ta postavitev tudi prispeva k centralizaciji teže za lažje krmiljenje. In za nižji nivo hrupa ima TTR110E velik, visoko postavljen izpuh, opremljen s toplotnim ščitnikom.
Zabaven za vožnjo in preprost za uporaboKo smo določali obliko TTR110E, smo se odločili izdelati motor, ki ga je veselje voziti in enostavno uporabljati, saj olajšuje življenje otrokom in staršem. Lastnosti, kot so električni in nožni zaganjač, polavtomatski menjalnik, zračno hlajen agregat in bobnaste zavore, pomenijo, da je ta vozniku prijazen motor za mladino vodilna izbira za otroke in starše, ki so novi v svetu motociklizma.
Specifikacije
|
TT-R110E