2017_YAM_XP500SX_EU_MS1_ACT_002_sqthb100.jpeg
T-MAX SX

Opis 


TMAX SX. Postavite nova pravila MAX

Poleg glavnih značilnosti modela TMAX, ki jih je mogoče najti na standardni različici, je športni TMAX SX opremljen s številnimi namenskimi funkcijami. Sistem D-MODE omogoča izbiro bolj športnega načina vožnje, ki vas bo navdušil z zmogljivostmi, dinamično novo ohišje pa je na voljo v posebni paleti barv. Pametna nova aplikacija My TMAX Connect omogoča nadzor nad varnostjo skuterja. Lahek okvir in napredno vzmetenje zagotavljata natančno vodljivost. S sistemom za preprečevanje zdrsa koles, sistemom vžiga brez ključa in večjim prostorom za shranjevanje dveh čelad različica TMAX SX združuje športne zmogljivosti in funkcionalnost za vsak dan. Novi TMAX SX: postavite nova pravila MAX. Model SX ima še dodatno od STD modela tudi naslednjo opremo: D-mode nastavitev načina vožnje, ALU dodatki, aplikacija My T-max connect in vgrajen GPS.

 

Športni MAX. Zmogljivi MAX.

TMAX SX je vrhunski športni model z močjo in tehnologijo, ki omogočata najboljšo vožnjo vsak dan v tednu. Ključni element zmogljivosti MAX je elektronski sistem D-MODE, ki omogoča izbiro med dvema načinoma delovanja agregata. V načinu T-Mode bo vožnja v zgoščenem prometu prijetnejša, ko pa je cesta pred vami prazna, pa športni način S-Mode spremeni vaš TMAX SX v športni maxi skuter z vrhunskimi zmogljivostmi. Posebna barvna paleta SX zagotavlja ekskluzivnost, za visoko raven varnosti pa skrbi naprava My TMAX Connect, do katere imate dostop prek mobilne aplikacije. Yamahin TMAX SX. Vse, kar si želite. In še več.

 

Aluminijast okvir

Zaradi povsem novega lahkega okvirja iz ulitega aluminija in za 40 mm daljše nihajne roke boste imeli občutek, kot bi bili za krmilom motocikla, s čimer se ne morejo primerjati drugi maxi skuterji. S temi spremembami smo zmanjšali težo za 10 kg, skuter pa je posledično izjemno okreten in vodljiv, kar običajno povezujemo s športnimi motocikli.


Dvostopenjski sistem D-MODE za izbiro načina delovanja agregata

D-MODE je pri modelu TMAX SX vgrajen serijsko, nudi pa vam dva načina delovanja agregata – prikazana na instrumentih TFT – med katerima lahko preklapljate s stikalom. Način T Mode uglajeno dovaja moč in skrbi za brezskrbno mestno vožnjo, način S Mode pa ponuja precej bolj športno vožnjo ter večje zmogljivosti za bolj razburljivo vožnjo.


Sistem za preprečevanje zdrsa koles

TMAX šeste generacije je najnaprednejši visokozmogljiv skuter, kar smo jih kdaj zasnovali, serijsko pa je opremljen tudi s sistemom za preprečevanje zdrsa koles (TCS). Napredni elektronski sistem pripomore k večji samozavesti voznika, saj zagotavlja bolj uglajeno speljevanje in zanesljiv oprijem na mokrem, spolzkem ali razrahljanem cestišču.


Zadnje vzmetenje z vzvodi

TMAX je opremljen s sistemom zadnjega vzmetenja z vzvodi z vodoravnim zadnjim blažilnikom. Napreden nov sistem v kombinaciji s progresivnim vpetjem in daljšo nihajno roko zagotavlja dobro odzivnost zadnjega dela, nov sistem pa omogoča boljši občutek pogonske sile med pospeševanjem.


Zmogljiv 530 cm3 agregat

Zmogljiv 530 cm3 vrstni agregat z dvema valjema z Yamahinim elektronskim sistemom za nadzor plina (YCC-T) nudi obilo navora, ki omogoča hitro pospeševanje ob zeleni luči in v križiščih, nov pogonski jermen iz ogljikovih vlaken pa zagotavlja uglajeno pospeševanje ter manjšo težo. Pri agregatu za leto 2017 smo prestavili katalizator in prenovili ohišje zračnega filtra, da smo izpolnili zahteve standarda EU4.


Yamahin elektronski sistem za nadzor plina (YCC-T)

Yamahin elektronski sistem za nadzor plina, s katerim je opremljen TMAX, smo prvotno razvili za Yamahine športne motocikle, omogoča pa natančen nadzor s takojšnjo odzivnostjo plina. 32-bitna nadzorna enota zaznava upravljanje ročice za plin in prilagaja ventile plina, da doseže idealno nastavitev za močnejše zmogljivosti oziroma bolj športen občutek.

 

 

Podrobnosti

 

  • Posebna barvna paleta in visokokakovostna končna obdelava notranjosti
  • Sistem D-MODE za preklapljanje med načinoma delovanja agregata
  • Aplikacija My TMAX Connect in vgrajen sistem GPS
  • Nova zasnova športnega in dinamičnega ohišja
  • Manjša teža in večji navor
  • Lahka aluminijasta šasija
  • Sistem za preprečevanje zdrsa koles (TCS)
  • Večji prostor za shranjevanje dveh čeIad
  • Sistem vžiga s pametnim ključem "Smart Key"
  • Novi napredni instrumenti TFT
  • Sistem zaklepanja sredinskega stojala
  • Možnost povezave z varnostnim sistemom D-Air® proizvajalca Dainese

 

Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

 

Agregat TMAX SX

Tip agregata Naprej nagnjen linijski 2-valjni, Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 530,0ccm
Vrtina x gib 68,0 mm x 73,0 mm
Kompresijsko razmerje 10:9 : 1
Maksimalna moč 33,8 kW @ 6.750 obr/min
Maksimalen navor 53,0 Nm @ 5.250 obr/min
Sistem podmazovanja Suho korito
oskrba z gorivom Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos jermenski avtomatski
Poraba goriva N/A
CO2 emission N/A


Šasija TMAX SX

Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Hod prednjega vzmetenja 120 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka
Hod zadnjega vzmetenja 117 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 267 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 282 mm
Prednja pnevmatika 120/70-15
Zadnja pnevmatika 160/60-15


Dimenzije TMAX SX

Skupna dolžina 2.200 mm
Skupna širina 765 mm
Skupna višina 1,420-1,475 mm (adjustable windscreen)
Višina sedeža 800 mm
Medosovinski razmak 1.575 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 125 mm
Skupna teža (s polnimi rezervoarji) 213 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 15 L