2015_YAM_YZF1000R1SPL_EU_BWM2_ACT_002_sqthb100.jpeg
YZF-R1M

Opis

 


Yamaha YZF-R1M. Bodite eno z R1

Dirkalni motocikel YZF-R1M je posebna različica modela R1 in se ponaša s še boljšimi tovarniškimi specifikacijami, zato lahko vsak tekmovalec oziroma voznik na stezi odkrije svoj pravi potencial. 6-osna inercijska merilna enota (IMU) zagotavlja nadzor oprijema, bočnega zdrsa zadnjega kolesa, dviga sprednjega kolesa, zaviranja in speljevanja. Komunikacijska nadzorna enota motocikla R1M s funkcijo GPS omogoča spremljanje časov vožnje na stezi in drugih podatkov na tabličnem računalniku, elektronsko dirkalno vzmetenje (ERS) pa poskrbi za vrhunsko upravljanje.

R1M ima agregat z glavno gredjo z zamikom in 200 KM, šasijo s kratko medosno razdaljo, elektronski sistem s 3D-nadzorom in izjemen karbonski oklep, zato lahko tudi zasebni lastniki izkusijo tovarniško tehnologijo motorjev, ki temelji na modelu M1.
 

 

R1M: ne pozna kompromisov. Popoln nadzor.

R1M, ki ima agregat z glavno gredjo z zamikom in 200 KM, šasijo iz aluminija/magnezija s kratko medosno
razdaljo ter karbonsko ohišje, združuje tehnologijo M1 z zasnovo R-serije. Model R1M je opremljen z elektronskim
dirkalnim vzmetenjem (ERS) in tudi z najnaprednejšo tehnologijo elektronskega nadzora, ki je nima noben drug tovarniški model. 3D-nadzor tako omogoča še večje hitrosti in boljšo samozavest pri vožnji. Ta motor je popolnoma spremenil pravila igre in predstavlja začetek novega razburljivega obdobja, kjer lahko vsak tekmovalec oziroma voznik na stezi doseže svoj pravi potencial.

 

Elektronsko dirkalno vzmetenje (ERS)

Elektronsko dirkalno vzmetenje (ERS) prejema podatke od 6- osne inercijske merilne enote in omogoča nadzorni enoti
vzmetenja (SCU), da ustrezno prilagodi vilice ter nastavitve blažilnika. ERS se prilagodi razmeram in z zmanjšanim
ugrezanjem vilic poveča stabilnost motorja med zaviranjem, hkrati pa izboljša tudi nadzor in poveča oprijem pri premagovanju zavojev.


Komunikacijska nadzorna enota (CCU)

Komunikacijska nadzorna enota (CCU) beleži podatke in voznikom omogoča shranjevanje številnih podatkov o vožnji, kot so časi posameznih krogov, hitrost, položaj plina, sledenje GPS, kot nagiba in številni drugi. Uporablja se lahko tudi za komunikacijo s sistemom "Yamaha Ride Control" (YRC), kadar si ogledujete, prenašate ali spreminjate načine vožnje.


Lahek karbonski oklep po modelu YZR-M1

Zaradi centralno nameščenega prisiljenega vstopa zraka in visokega vizirja se lahek karbonski oklep motorja R1M ponaša z značilno silhueto dirkalnega motorja. Kompaktne LED-luči so na vsaki strani odprtine za vsesavanje zraka, kar poudarja njegovo dirkalno zasnovo, dvojne pozicijske LED-luči pa poskrbijo za resnično edinstven videz tega vrhunskega športnega motorja.


Agregat z glavno gredjo z zamikom in 200 KM, ki temelji na modelu M1

Model R1M poganja 4-valjni 4-ventilski agregat z glavno gredjo z zamikom in 998 cm3, ki dosega 200 KM – in to brez nadtlaka pri sesanju. Glavna gred z zamikom, ki temelji na našem zmagovitem motociklu YZRM1 iz razreda MotoGP, zagotavlja neenake intervale vžiga 270° – 180° – 90° – 180° za visok enakomeren navor.


6-osna inercijska merilna enota (IMU)

Tehnološko napredna 6-osna inercijska merilna enota zbira natančne podatke o vsakem vidiku delovanja R1M in jih posreduje nadzorni enoti, ki aktivira tehnologijo elektronskega nadzora, vključno s sistemom nadzora nad bočnim zdrsom zadnjega kolesa in sistemom nadzora nad oprijemom, ki se odzivata na kot nagiba in izhajata iz razreda MotoGP.


3-dimenzionalni nadzor

Tehnologija elektronskega nadzora - sistem nadzora nad bočnim zdrsom zadnjega kolesa (SCS) in sistem nadzora nad oprijemom (TCS), ki se odzivata na kot nagiba, sistem nadzora nad dvigom sprednjega kolesa (LIF), sistem nadzora pri speljevanju (LCS) in sistem za hitro prestavljanje (QSS) - omogoča vsakemu vozniku motorja R1M, da na stezi v celoti izpolni svoj potencial.

 

 

Podrobnosti

 

  • Elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS)
  • Komunikacijska nadzorna enota z brezžičnim programiranjem motorne elektronike
  • Lahek karbonski oklep v slogu M1/200 kg mokre teže in 180 kg suhe teže
  • 4-valjni agregat z 998 cm3, glavno gredjo z zamikom in 200 KM
  • 6-osna inercijska merilna enota s senzorji Gyro/G za 3D-podatke o gibanju
  • Nadzor oprijema in bočnega zdrsa zadnjega kolesa glede na kot nagiba
  • Nadzor dviga sprednjega kolesa in nadzor pri speljevanju/široka zadnja pnevmatika 200
  • Sistem ABS in centralni zavorni sistem, ki se odzivata na kot nagiba
  • Aluminijast okvir Deltabox s kratko medosno razdaljo
  • Navzgor obrnjena ojačana nihajna roka/zadnji okvir iz magnezija
  • Omejena razpoložljivost
  • Ekskluzivna Yamahina dirkalna izkušnja za lastnike motorjev R1M

 

Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

 

 

Agregat YZF-R1M

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, Linijski 4-valjni, Nagnjen naprej, 4-ventilski
Prostornina 998ccm
Vrtina x gib 79,0 mm x 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 13,0 : 1
Maksimalna moč 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 obr/min
Različica z omejeno močjo N/A
Maksimalen navor 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI (digitalno)
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 7,2 l/100km
CO2 emission 168 g/km


Šasija YZF-R1M

Okvir Aluminijast, Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice, Ø 43 mm
Prednji hod vzmetenja 120 mm
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (link povezava)
Zadnji hod vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W)
Zadnja pnevmatika 200/55 ZR17M/C (78W)


Dimenzije YZF-R1M

Skupna dolžina 2.055 mm
Skupna širina 690 mm
Skupna višina 1.150 mm
Višina sedeža 860 mm
Medosna razdalja 1.405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 200 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,9 L