2015_YAM_XJR1300R_EU_SMX_ACT_002_sqthb100.jpeg
XJR1300 Racer

Opis

 

Motor XJR1300 se vrača ...

Nov motor XJR1300 Racer je po meri predelan najnovejši model serije športne dediščine.

20 let evolucije je prineslo osupljivo preobrazbo ikone. Zmogljiv zračno hlajen agregat P4, ki je predelan s posebej izdelanimi deli iz karbonskih vlaken, predstavlja vrhunski cestni dirkalnik. Vrstni 4-valjni, zračno hlajen agregat z največjo prostornino na trgu zagotavlja spoštovanja vredno surovo moč.

Yamaha nenehno strmi k novostmi, zato smo se odločili sodelovati z najuspešnejšimi izdelovalci motorjev po meri, med katere spada tudi podjetje Deus Ex Machina, ki je izdelalo čudovit motor Eau Rouge in posredovalo navdih za model XJR1300 Racer. Karbonski pokrov in prednji blatnik, dirkalni rezervoar in ročke za pritrditev na krmilo še dodatno poudarjajo zmogljiv zračno hlajen agregat. Drža pri vožnji je natančno usmerjena, saj motoristu omogoča naprej nagnjen vozni položaj ter športni občutek vožnje. Krajši zadnji del pa še bolj poudarja mišičasto ogrodje motorja z bolj ozkim prednjim delom rezervoarja.

 


Prednje vzmetenje s prevleko DLC in zadnje vzmetenje Ohlins

Gladko vožnjo motorja XJR omogočata prednje vzmetenje z notranjimi cevmi s prevleko iz diamantu podobnega ogljika (DLC), ki pripomorejo k manjšemu trenju, in zadnja postavitev vrhunskega vzmetenja Ohlins. Zadnje vzmetenje je optimizirano za zmanjševanje pogrezanja med pospeševanjem, kar zagotavlja boljši občutek in nadzor med vožnjo.

 

Aluminijasti stranski pokrovi v slogu dirkalnih ploščic

Retro slog modela XJR se odraža tudi v stilskih aluminijastih stranskih pokrovih, ki so zasnovani v obliki klasične športne štartne številke. Pokrovi spominjajo na dirkalnike iz 70-ih let prejšnjega stoletja in tako še dodatno poudarjajo dediščino modela XJR. Ploščice imajo visok sijaj in tri zračne reže z mrežnimi vstavki, ki usmerjajo pretok zraka v zmogljiv agregat.

 

Prednji pokrov iz karbonskih vlaken

Osupljiv pokrov iz karbonskih vlaken prenese središče na sprednji del motorja XJR1300 Racer. H kakovosti izdelave pripomore tudi lahek in vrhunski material, zaradi česar se motorno kolo uvršča med prave ikone cestnih dirkalnikov.

 

Izpušni sistem 4-v-1 mat črne barve

Slog modela 2015 brez dodatkov in s prvinami preteklih ikonskih dirkalnikov je še izboljšan z izpušnimi cevmi 4-v-1 in dušilcem mat črne barve. Dušilec je zaključen s trpežnim pokrovom z novo obliko, ki dopolnjuje videz motorja.

 

Sedež, zasnovan za samostojno vožnjo

Najnovejši model XJR je v vseh pogledih zvest slogu motorjev brez dodatkov in na novo zasnovan sedež ni izjema. Strukturirana zasnova daje videz enojnega sedeža s šivi v retro slogu, vozniku pa omogoča športno držo med vožnjo. Sedež je s svojim karbonskim pokrovom zasnovan za samostojno vožnjo, kar še bolj poudarja športno dediščino motorja.

 

Aluminijaste ročke za pritrditev na krmilo

XJR Racer je opremljen s stilskimi aluminijastimi ročkami za pritrditev na krmilo, s katerimi lahko nekoliko znižate položaj med vožnjo, kar vozniku omogoča zelo odločno držo. Ročke krmila s svojim elegantnim videzom prav tako pripomorejo k športnem stilu vožnje.

 

Mišičast in zmogljiv vrstni, 4-valjni, zračno hlajen agregat

Srce motorja XJR1300 predstavlja 4-ventilski, zračno hlajen, 4-taktni, 4-valjni agregat DOHC. Ponaša se tudi z največjo prostornino na trgu. Največji navor doseže pri 6000 vrtljajih na minuto, zato ima motor XJR1300 na voljo širok razpon navora vse od samega zagona.

 

Ozka zasnova rezervoarja za gorivo

Rezervoar za gorivo motorja XJR1300 ima prenovljeno zasnovo in je bolj ozek ter elegantnejši. Nov kompakten minimalističen rezervoar ima vdrti odprtini za kolena v slogu starih dirkalnikov. Ožja zasnova voznika nemudoma opozori na osupljivo moč motorja, zato se vožnji ne morete upreti.
 

 

  • 4-valjni, zračno hlajen, DOHC 1,250ccm agregat
  • 98KM - 108 Nm
  • Karbonski pokrov v slogu modelov Café Racer
  • Kratek karbonski prednji blatnik
  • Karbonski pokrov sedeža
  • Ročke za pritrditev na krmilo
  • Mišičasta, funkcionalna lepota brez dodatkov
  • Zračno hlajen agregat z največjo prostornino
  • Aluminijasti stranski pokrovi v slogu dirkalnih ploščic
  • Ozka oblika rezervoarja za gorivo v dirkalnem slogu
  • Izpuh 4-v-1 v mat črni barvi in s prenovljenim končnim pokrovom
  • Sedež, ki je zasnovan za samostojno vožnjo
  • 3 LETA GARANCIJE

 

 

 

Pošljite povpraševanje