Opis
Hitrost teme
Prihaja nova doza teme – in ko enkrat izkusite celotne zmogljivosti motorja MT-10 SP, boste takoj vedeli, da ste prestopili na temnejšo plat Japonske. Posebna različica motorja MT-10 ima vgrajeno elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins za najvišjo stopnjo nadzora – ter ekskluzivno barvno instrumentalno ploščo in posebne dirkalne barve.
Sistem za preprečevanje zdrsa koles, drsna sklopka ter sistem za hitro prestavljanje zagotavljajo tehnologijo za upravljanje surove moči agregata s prostornino 998 cm3, medtem ko močan linearni navor z izjemno okretnostjo šasije poskrbi, da je ta motor pravi Hyper Naked model. Yamaha MT-10 SP: hitrost teme.
Najtemnejša energija
Model MT-10 SP je nastal po želji naših oblikovalcev, da bi ustvarili izredno zmogljiv motor Hyper Naked, ki zagotavlja vrhunsko stopnjo nadzora. Njegovo elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS) omogoča upravljanje, najboljše v
razredu – s samodejnim prilagajanjem vilic in nastavitev blaženja pa ta preizkušen sistem tipa YZF-R1M dosega najboljše delovanje šasije v različnim razmerah. Tehnologija naslednje generacije vključuje barvno TFT instrumentalno ploščo ter drsno sklopko, sistem za hitro prestavljanje (QSS) in sistem za preprečevanje zdrsa koles (TCS), ki vam omogočajo nadzor nad vrhunskimi zmogljivostmi. Model MT-10 SP je na voljo v ekskluzivni modro/sivi barvi, s čimer poudarja čisto zasnovo motorja YZF-R1M.
Popolnoma nastavljivo elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins (ERS)
Kratka medosna razdalja modela MT-10 SP ima vgrajeno popolnoma nastavljivo elektronsko dirkalno vzmetenje Öhlins. S samodejnim prilagajanjem na spreminjajoče se cestne in vozne razmere vam to prilagodljivo vzmetenje omogoča, da dosegate najvišjo stopnjo nadzora med pospeševanjem, zaviranjem in zavijanjem.
4-valjni "CP4" agregat z glavno gredjo z zamikom
998 cm3 vrstni 4-valjni agregat "CP4" se ponaša s posebej razvitim sesalnim in izpušnim sistemom ter sistemom za gorivo, ki skupaj pripomorejo k močnemu navoru MT-10 SP pri nizkih/srednjih vrtljajih. Z neenakimi intervali vžiga 270° - 180° - 90° - 180°, ta vznemirljiv agregat z glavno gredjo z zamikom zagotavlja linearni navor s takojšnjim odzivom.
Tehnologija elektronskega nadzora
Model MT-10 SP je opremljen z Yamahinim elektronskim sistemom za nadzor plina (YCC-T) ter tempomatom, ki deluje pri hitrosti nad 50 km/h, oboje pa omogoča najvišjo stopnjo udobja za voznika. Yamahin sistem D-funkcije je primeren za različne razmere, saj ponuja tri različne načine delovanja agregata, ki ustrezajo lahkotni, običajni in agresivni vožnji.
LCD-zaslon s tehnologijo tankoplastnih tranzistorjev
Motor MT-10 SP je popolnoma opremljen z najnovejšo instrumentalno ploščo z LCD-zaslonom, kar še dodatno poudarja njegov položaj vrhunskega modela Hyper Naked. Ta izredno napredna zasnova je tehnološko najnaprednejša plošča v razredu in vključuje barvni večfunkcijski zaslon s številnimi informacijami.
Sistem za preprečevanje zdrsa koles (TCS), sistem za hitro prestavljanje (QSS), drsna sklopka (A&S)
Preklopni sistem za preprečevanje zdrsa koles (TCS) modela MT-10 SP vključuje tri stopnje za zagotavljanje odličnega oprijema na cestišču v različnih pogojih. Sistem za hitro prestavljanje (QSS) omogoča menjavo prestav brez sklopke navzgor ob polnem plinu, kompaktna drsna sklopka (A&S) pa omogoča večji nadzor med pospeševanjem in zaviranjem.
Lahek glavni okvir Deltabox iz aluminija
Vrhunski model Hyper Naked je opremljen z lahkim glavnim okvirjem Deltabox iz aluminija ter izredno dolgo navzgor obrnjeno ojačano nihajno roko iz aluminija, ki zagotavljata izboljšano ravnotežje med močjo in trdnostjo. Ta zasnova, ki temelji na modelu YZF-R1, omogoča najboljšo vodljivost v razredu z dobro stabilnostjo pri vožnji naravnost in lahkotno okretnostjo.
Podrobnosti
- Popolnoma nastavljivo elektronsko vzmetenje Öhlins
- Ekskluzivna modra/siva barva
- Ekskluzivna barvna TFT instrumentalna plošča
- 4-valjni "CP4" agregat z glavno gredjo z zamikom z visokim navorom
- Tehnologija agregata in šasije modela YZF-R1
- Močan in linearen navor v območju nizkih in srednjih vrtljajev
- YCC-T, D-funkcija in sistem za preprečevanje zdrsa koles (TCS)
- Drsna sklopka (A&S) in sistem za hitro prestavljanje (QSS)
- Aluminijasta šasija Deltabox z izredno kratko medosno razdaljo
- Dinamična silhueta s težiščem na sprednjem delu
- Pokončen položaj vožnje z nagibom naprej
- Zavore izjemnih specifikacij z radialnimi sprednjimi čeljustmi
Pošljite povpraševanje
Specifikacije
Agregat MT-10 SP 2017
Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 998ccm
Vrtina x gib 79,0 mm x 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 12 : 1
Maksimalna moč 118,0 kW (160,4PS) @ 11.500 obr/min
Različica z omejeno močjo N/A
Maksimalen navor 111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 8,0 l/100km
CO2 emission 185 g/km
Šasija MT-10 SP 2017
Okvir Aluminijast, Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice, Ø 43 mm
Prednji hod vzmetenja 120 mm
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (link povezava)
Zadnji hod vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17 M/C (58W)
Zadnja pnevmatika 190/55 ZR17 M/C (75W)
Dimenzije MT-10 SP 2017
Skupna dolžina 2.095 mm
Skupna širina 800 mm
Skupna višina 1.110 mm
Višina sedeža 825 mm
Medosna razdalja 1.400 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 210 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,9 L