Yamaha in Abarth sta ustvarila XSR900 Abarth, posebno, lahko, visokozmogljivo retro izvedbo, katere avtentična zasnova Café Racer odraža pristni duh 60. let prejšnjega stoletja. Lahek karbonski oklep in absorpcijska ročaja ter enojni sedež omogočajo športno držo med vožnjo. S 3-valjnim agregatom z 850 cm3 visokega navora in popolnim izpuhom Akrapovič pa ta vrhunski Café Racer spaja nadvse eleganten slog s športno zmogljivostjo.
Faster Sons
Bistvo naše filozofije Faster Sons je ustvarjanje navdihujočih novih motorjev, kot je XSR900 Abarth. Ta ekskluzivni Café Racer predstavlja poklon kultnim modelom iz preteklosti, hkrati pa ga odlikujejo najsodobnejša tehnologija in vznemirljive zmogljivosti. XSR900 Abarth, rezultat sodelovanja dveh nadvse priznanih proizvajalcev, ki se posvečata dirkanju in zasnovi, je model iz razreda motorjev Café Racer, ki ga ni mogoče prezreti. Brezčasna zasnova karbonskega oklepa kliče k občudovanju. A naj vas retro zasnova ne zavede – gre za visokotehnološki športni motor, ki je zasnovan za hitro vožnjo. Da boste lahko prvak.
Lahek karbonski sprednji oklep
V slogu izvirnega modela Café Racer je XSR900 Abarth opremljen s kompaktnim in lahkim sprednjim oklepom,
izdelanim iz karbonskih vlaken. Neobdelana površina nepobarvanega karbonskega oklepa s klasično okroglo sprednjo lučjo še dodatno poudarja minimalističen in športen videz te ekskluzivne posebne izvedbe Faster Sons.
Absorpcijska ročaja za pritrditev
Da bi bilo vaše težišče niže in bi imeli zgornji del telesa umaknjen od glavnega zračnega toka, je XSR900 Abarth opremljen s posebnima absorpcijskima ročajema. Pritrdilna zasnova omogoča položaj za športno vožnjo z višjo stopnjo nadzora, kar ustvarja enotnost voznika in motorja.
Karbonski pokrov sedeža in sprednji blatnik
Zaradi uporabe karbonskih vlaken pri več komponentah je XSR900 Abarth eden od najlažjih modelov v kategoriji motorjev Café Racer. Poleg lahkega sprednjega oklepa sta iz karbonskih vlaken izdelana tudi sprednji blatnik in enojni sedež, kar poudarja vrhunsko kakovost izdelave motorja in pristno dirkalno dediščino.
Kompaktna zadnja luč
V karbonskem pokrovu enojnega sedeža je nameščena kompaktna okrogla zadnja luč, ki dopolnjuje slog modelov Café Racer, viden po celem motorju, ter poudarja športno in minimalistično zasnovo te lahke posebne izvedbe. Za gladek in privlačen zadnji del pa poskrbi posebno zasnovan nosilec registrske tablice.
Športen enojni sedež s prevleko iz semiša
Zasnova enojnega sedeža dopolnjuje absorpcijska ročaja in omogoča položaj za športno vožnjo, ki težo vašega telesa ohranja bliže motorju za boljšo porazdelitev mase. Športen enojni sedež s prevleko iz visokokakovostnega šivanega semiša, ki sega do sprednjega dela karbonskega pokrova sedeža, omogoča udobno vožnjo z veliko ledvene podpore.
Popoln izpuh Akrapovič
Akrapovič velja za vodilno podjetje na področju zasnove in izdelave lahkih zmogljivih izpuhov, XSR900 Abarth pa je opremljen s posebno zasnovanim sistemom 3-v-1 z izpušnimi kolektorji in dvojnim dušilnikom, izdelanimi iz titana. Ta ekskluzivni sistem ne pripomore le k manjši teži, temveč tudi ustvarja odličen zvok in izboljša zmogljivosti.
Podrobnosti
- Prva tovarniško izdelana izvedba Café Racer
- Lahek sprednji oklep iz karbonskih vlaken
- Absorpcijska ročaja za pritrditev
- Pokrov sedeža in sprednji blatnik iz karbonskih vlaken
- Športna zadnja luč in nosilec registrske tablice
- Športen enojni sedež s prevleko iz semiša in rdečimi šivi
- Izpuh Akrapovič iz titana z dvojnim dušilnikom
- Aluminijasta ploščica s številko omejene serije
- Tekočinsko hlajen 3-valjni agregat CP3 z 850 cm3
- Aluminijasti pokrovi rezervoarja za gorivo
- Sistem za preprečevanje zdrsa koles
- Drsna sklopka
Pošljite povpraševanje
Specifikacije
Agregat XSR900 Abarth
Tip agregata 3- valjni, 4-taktni, Tekočinsko hlajen, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 847 cm³
Vrtina x gib 78,0 mm x 59,1 mm
Kompresijsko razmerje 11,5 : 1
Maksimalna moč 84,6 kW (115PS) @ 10.000 obr/min
Maksimalen navor 87,5 Nm (8,9 kg-m) @ 8.500 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva 5,2 l/100km
CO2 emission 120 g/km
Šasija XSR900 Abarth
Okvir Diamant
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Prednji hod vzmetenja 137 mm
Kot vilice 25º
Predtek 103 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (Vzmetenje veznega tipa)
Zadnji hod vzmetenja 130 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 298 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 245 mm
Prednja pnevmatika 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless)
Zadnja pnevmatika 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless)
Dimenzije XSR900 Abarth
Skupna dolžina 2.075 mm
Skupna širina 815 mm
Skupna višina 1.135 mm
Višina sedeža 830 mm
Medosna razdalja 1.440 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 135 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 195 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 14 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,4 L
Opomba EU4 compliant