OpisWR450F - navor razreda 450, okretnost razreda 250Predstavljajte si, kako bi moči motorja modelov iz razreda 450 dodali še okretnost iz razreda 250. Morda se vam zdijo to neuresničljive sanje. Yamahini inženirji pa so se odločili, da to postane realnost in tako so izdelali nov motor modela enduro, ki združuje najboljše obeh svetov - moč in okretnost. Najnovejše motorno kolo WR450F je opremljeno s 450ccm agregatom z velikim navorom in novom sistemom za vbrizgavanje goriva, zato omogoča izjemno moč in presenetljivo okretnost. Najnovejši Yamahin model se ponaša s široko paleto napredne tehnologije agregata in šasije, ki omogoča vožnjo po dirkalni stezi v zmagovalnem slogu ter vsestranskost na ostalih poteh. WR450F je s svojim tekočinsko hlajenim, 4-taktnim agregatom v svetu tekmovanj enduro in terenskih motornih koles zaradi trpežnosti in zanesljivosti postal prava legenda. 5 ventilska glava in nov sistem vbrizgavanja goriva omogoča ure in ure vožnje, zahvaljujoč izjemnim ter uporabnim zmogljivostim agregata.
Tekočinsko hlajen 450ccm , 4-taktni, 1-valjni, 5-ventilski agregatWR450F je s svojim tekočinsko hlajenim, 4-taktnim agregatom v svetu tekmovanj enduro in terenskih motornih koles zaradi trpežnosti in zanesljivosti postal prava legenda. 5-ventilska glava in nov sistem vbrizgavanja goriva omogočata ure in ure vožnje, zahvaljujoč izjemnim ter uporabnim zmogljivostim agregata.
Nov sistem vbrizgavanja gorivaWR450F dobro izkorišča nov sistem vbrizgavanja goriva, ki pripomore k boljšemu delovanju agregata. Elektronska krmilna enota motorja z nadzorom nad senzorji, ki zaznavajo položaj plina, temperaturo vsesanega zraka, zračni pritisk, število vrtljajev in temperaturo hladilne tekočine, lahko nenehno prilagaja količino goriva in čas vžiga, ter tako poskrbi za optimalno delovanje agregata.
Komplet tekmovalne opreme YamahaNa voljo je tudi dodatni komplet (opcija) tekmovalne opreme za voznike, ki WR450F vozijo na zaprtih dirkalnih stezah. Komplet vsebuje resonančni izpušni sistem, komplet zobnikov 13/50 in številne druge zmogljive dele. Na voljo je tudi dodatni sistem za prilagajanje moči, s katerimi lahko voznik prilagodi delovanje agregata, da ustreza določenim razmeram.
Nov aluminijast okvir iz dvostranskih nosilcevV nasprotju z običajnimi zasnovami je nov okvir motornega kolesa WR450F iz dvostranskih nosilcev izdelan iz edinstvene kombinacije kovanih, stiskanih in ploščatih aluminijastih delov, zvarijo v celoto, ki zagotavlja idealno ravnotežje trdnosti. To omogoča vozniku zanesljivo vožnjo in vrhunsko vodljivost motorja.
Dimenzije razreda 250Nova izjemno lahka šasija je bila zasnovana na osnovi zmagovalnega Yamahinega motorja YZ250F v prvenstvu MX GP. Nova zasnova razreda 250 ima kratko medosno razdaljo 1475 mm in kompaktne dimenzije, zato omogoča hitrejše zavijanje ter boljšo okretnost motorja. Zaradi posebne dvostranske zasnove so rezervoar za gorivo in hladilniki premeščeni tako, da omogočajo izboljšano porazdelitev težišča.
Napredne specifikacije šasijeZ novim agregatom z vbrizgavanjem goriva in kompaktno šasijo, motorno kolo WR450F predstavlja vznemirljivo novo dimenzijo razreda E2. Nov okvir iz dvostranskih nosilcev dopolnjuje še ozek rezervoar za gorivo s kapaciteto 7,2 litra s stranskimi pokrovi tipa YZF ter nizek sedež z višino 960mm. S črnimi platišči Excel in krmilom Pro-Taper je motorno kolo WR450F vedno pripravljeno na razburljiva doživetja.
Specifikacije
|
WR450F Street