wr450f_street_sqthb100.jpeg
WR450F Street

Opis

WR450F - navor razreda 450, okretnost razreda 250

Predstavljajte si, kako bi moči motorja modelov iz razreda 450 dodali še okretnost iz razreda 250. Morda se vam zdijo to neuresničljive sanje. Yamahini inženirji pa so se odločili, da to postane realnost in tako so izdelali nov motor modela enduro, ki združuje najboljše obeh svetov - moč in okretnost.

Najnovejše motorno kolo WR450F je opremljeno s 450ccm agregatom z velikim navorom in novom sistemom za vbrizgavanje goriva, zato omogoča izjemno moč in presenetljivo okretnost. Najnovejši Yamahin model se ponaša s široko paleto napredne tehnologije agregata in šasije, ki omogoča vožnjo po dirkalni stezi v zmagovalnem slogu ter vsestranskost na ostalih poteh.

WR450F je s svojim tekočinsko hlajenim, 4-taktnim agregatom v svetu tekmovanj enduro in terenskih motornih koles zaradi trpežnosti in zanesljivosti postal prava legenda. 5 ventilska glava in nov sistem vbrizgavanja goriva omogoča ure in ure vožnje, zahvaljujoč izjemnim ter uporabnim zmogljivostim agregata.

 

Tekočinsko hlajen 450ccm , 4-taktni, 1-valjni, 5-ventilski agregat

WR450F je s svojim tekočinsko hlajenim, 4-taktnim agregatom v svetu tekmovanj enduro in terenskih motornih koles zaradi trpežnosti in zanesljivosti postal prava legenda. 5-ventilska glava in nov sistem vbrizgavanja goriva omogočata ure in ure vožnje, zahvaljujoč izjemnim ter uporabnim zmogljivostim agregata.

 

Nov sistem vbrizgavanja goriva

WR450F dobro izkorišča nov sistem vbrizgavanja goriva, ki pripomore k boljšemu delovanju agregata. Elektronska krmilna enota motorja z nadzorom nad senzorji, ki zaznavajo položaj plina, temperaturo vsesanega zraka, zračni pritisk, število vrtljajev in temperaturo hladilne tekočine, lahko nenehno prilagaja količino goriva in čas vžiga, ter tako poskrbi za optimalno delovanje agregata.

 

Komplet tekmovalne opreme Yamaha

Na voljo je tudi dodatni komplet (opcija) tekmovalne opreme za voznike, ki WR450F vozijo na zaprtih dirkalnih stezah. Komplet vsebuje resonančni izpušni sistem, komplet zobnikov 13/50 in številne druge zmogljive dele. Na voljo je tudi dodatni sistem za prilagajanje moči, s katerimi lahko voznik prilagodi delovanje agregata, da ustreza določenim razmeram.

 

Nov aluminijast okvir iz dvostranskih nosilcev

V nasprotju z običajnimi zasnovami je nov okvir motornega kolesa WR450F iz dvostranskih nosilcev izdelan iz edinstvene kombinacije kovanih, stiskanih in ploščatih aluminijastih delov, zvarijo v celoto, ki zagotavlja idealno ravnotežje trdnosti. To omogoča vozniku zanesljivo vožnjo in vrhunsko vodljivost motorja.

 

Dimenzije razreda 250

Nova izjemno lahka šasija je bila zasnovana na osnovi zmagovalnega Yamahinega motorja YZ250F v prvenstvu MX GP. Nova zasnova razreda 250 ima kratko medosno razdaljo 1475 mm in kompaktne dimenzije, zato omogoča hitrejše zavijanje ter boljšo okretnost motorja. Zaradi posebne dvostranske zasnove so rezervoar za gorivo in hladilniki premeščeni tako, da omogočajo izboljšano porazdelitev težišča.

 

Napredne specifikacije šasije

Z novim agregatom z vbrizgavanjem goriva in kompaktno šasijo, motorno kolo WR450F predstavlja vznemirljivo novo dimenzijo razreda E2. Nov okvir iz dvostranskih nosilcev dopolnjuje še ozek rezervoar za gorivo s kapaciteto 7,2 litra s stranskimi pokrovi tipa YZF ter nizek sedež z višino 960mm. S črnimi platišči Excel in krmilom Pro-Taper je motorno kolo WR450F vedno pripravljeno na razburljiva doživetja.

 

 

  • 4 taktni, 449ccm, tekočinsko hlajen, 5 valjni agregata z visokim navorom
  • Nov sistem vbrizgavanja goriva za linearno podajanje moči
  • Power Tuner sistem za preprosto nastavitev delovanja agregata
  • Nov kompakten aluminijast okvir iz dvostranskih nosilcev
  • Moč razreda 450 z okretnostjo modelov 250
  • Nov nižji sedež z višino 960mm za izboljšano uporabnost
  • Nova platišča v črni barvi in krmilo Pro Taper
  • Opozorilna lučka za nivo goriva
  • Tekmovalna oprema všteta v ceni

 

Pošljite povpraševanje 

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina449 cc
Hlajenje motorjatekočinsko hlajen
Tip motorja4-taktni, DOHC, 5 ventilov
Vrtina x Gib95.0 X 63.4 mm
Kompresijsko razmerje12.3:1
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaVbrizg goriva
Sklopkamokra, večploščna
VžigTCI
Sistem vžigaNožni in električni
Menjalnik5 prestav
PogonVeriga
Rezervoar za gorivo7,2 litra
Rezervoar za olje1.2 litra

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeUpside-down teleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka
Prednje zavoreDisk FI 250 mm
Zadnje zavoreDisk FI 245mm
Prednja guma80/100-21 51P
Zadnja guma120/90-18 65P
ŠasijaAluminium Bilateral Beam
Hod spredaj300 mm
Hod zadaj305 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2315 mm
Skupna širina825 mm
Skupna višina1275 mm
Višina sedeža960 mm
Medosje1475 mm
Najmanjša oddaljenost od tal335 mm
Mokra teža129 kg