wr250f_street_sqthb100.jpeg
WR250F Street

Opis

WR250F - Tehnika na ravni prvakov

V kombinaciji s 4-taktnim, DOHC, 5-ventilskim agregatom v lahki aluminijasti šasiji, lahko ta motor tekmuje in zmaga na praktično vsakem terenu. V prid mu govorijo tudi izkušnje s svetovnih prvenstev, kar uvršča WR250F med najbolj cenjene enduro motorje. Ne glede na to, če ste amater ali profesionalec, resen ali ljubiteljski voznik, vam bo ta motor pomagal odkriti vaš skriti talent za terensko vožnjo.

Zmagovalna kombinacija 4-taktnega, DOHC, 5-ventilskega agregata in kompaktne, lahke aluminijaste šasije zagotavlja, da lahko WR250F tekmuje in zmaga kjerkoli. Posebno razvit enduro prenos in vzmetenje vam omogočata vrhunski nadzor in upravljanje - po gozdnih poteh je živahnost tega motorja brez konkurence, medtem ko na hitrih predelih ta energičen WR25F drvi brezkompromisno in hitro.

 

Agregat visokih zmogljivosti

Tekočinsko hlajen, 4-taktni, naprej nagnjen, 1-valjni, 5-ventilski, DOHC agregat ponuja izjemno močan navor in največjo moč pri visokih vrtljajih v svojem razredu. To je motor z mnogimi izkušnjami s svetovnih prvenstev, kar uvršča WR250F med najbolj cenjene enduro motorje na svetu.

 

Izpopolnjena konstrukcija aluminijaste šasije

Skozi leta naših tekmovalnih izkušenj smo se naučili, da enduro motorji potrebujejo okreten okvir, ki bo kos težkim preizkušnjam. Izpopolnjena oblika lahke aluminijaste šasije na WR250F je bila posebej razvita za popolno ravnotežje trdnosti, okretnosti in zmagovalnega upravljanja.

 

Enduro prenos

Težki pogoji zahtevajo odziven motor. Posebej razvit enduro prenos na WR250F obvladuje vse, od nizkih, počasi prehodnih predelov do hitrih, širokih cest. Morda je to zmagovalna prednost, ki jo potrebujete.

 

Vzmetenje, specifično za enduro motorje

Izredno zahteven teren zahteva optimalno upravljanje. Razvili smo specifično enduro vzmetenje, ki je nastavljeno za najboljše možno upravljanje, ne glede na vašo hitrost ali vrsto terena. Dobro je vedeti, da lahko vaš motor reagira na teren tako hitro kakor si vi želite.

 

Najboljša tekmovalna konstrukcija

Naši enduro motorji se ponašajo z dolgo zgodovino tekmovalnih uspehov in mi skrbimo za prenos tega tekmovalnega znanja v vsak motor, ki ga proizvedemo. WR250F ima hitro snemljivo ohišje zračnega filtra, O-ring verigo, lahko drsno ploščo in večfunkcijski digitalni zaslon, ki skupaj zagotavljajo, da je pripravljen na dirko že od prvega dne.

 

Leteči start

V skladu z našo tekmovalno tradicijo, razumemo pomen hitrega pobega. WR250F ima električni zaganjač, ki prihrani čas med dragocenimi sekundami po potoku startne pištole. In seveda, nožni zaganjač ostaja na voljo za tiste, ki to radi počnejo na staromoden način.

 

 

  • Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 5-ventilski agregat
  • Naprej nagnjen zanesljiv 250ccm enovalnik
  • Električni in nožni zagon
  • Izjemno lahka aluminijasta šasija
  • Poseben enduro prenos
  • Izjemna moč pri vseh obr/min

 

Pošljite povpraševanje
 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina250 cc
Hlajenje motorjaVodno hlajen
Tip motorja4-taktni, DOHC, 5 ventilov
Vrtina x Gib77.0 X 53.6 mm
Kompresijsko razmerje12.5:1
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaKeihin FCR-MX37/1
Sklopkamokra, večploščna
Sistem vžigaNožni in električni
Menjalnik5 prestav
PogonVeriga
Rezervoar za gorivo8 litrov
Rezervoar za olje1.4 litra

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeUpside-down teleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka
Prednje zavoreDisk FI 250 mm
Zadnje zavoreDisk FI 245 mm
Prednja guma90/90-21 54R
Zadnja guma130/90-18 69R
Šasijadvojni
Hod spredaj300 mm
Hod zadaj310 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2190 mm
Skupna širina825 mm
Skupna višina1305 mm
Višina sedeža990 mm
Medosje1480 mm
Najmanjša oddaljenost od tal375 mm
Suha teža118 kg