OpisV-MAX moč - zmogljivost - adrenalinTa legendarni, mišičast motor združuje duh "drag steze" z zastrašujočo lepoto in natančnim nadzorom. Ta hiter in pošastno močan motor nadaljuje tradicijo originalnega V-MAX-a iz leta 1985, s prepoznavnim rjovenjem, ki bo obračal poglede. Novodobna kombinacija ima večji agregat v bolj kompaktni šasiji za odlične pospeške in natančno vodljivost. Motor poganja 1.679ccm tekočinsko hlajen 4-taktni, V4 DOHC agregat, ki proizvaja ogromne količine navora (167Nm pri 6500o/min) in daje vozniku nepredstavljive nivoje moči. In vsa ta moč je nameščena v dramatičnem, črnem, nizkoprofilnem aluminijastem okvirju z mogočnimi prednjimi vilicami in masivno oblikovanimi aluminijastimi vstopniki zraka.
Čista močMišičaste motorje vozimo iz razlogov, ki nam poženejo kri po žilah - dominantno rjovenje agregata, Vedenje, da je ogromno moči na voljo za enostaven nadzor, tihi strah za mimoidoče.
V-MAX zmore vse to in še večTa radikalno oblikovan mišičast motor je postal legenda takoj, ko je prva različica prišla na ceste in na "drag" steze leta 1985, nova inkarnacija pa nadaljuje to tradicijo moči in lepote, z masivno, mišičasto obliko, ki se ujema z ogromno močjo agregata. Zapeljite ga že danes in doživite osupljivo moč v dominantnem okvirju ter preprost užitek vožnje enega izmed najbolj klasičnih mišičastih motorjev naokoli.
Popolna moč1.679 ccm tekočinsko hlajen 4-taktni, V4 agregat ponuja veliko navora iz strah vzbujajočega motorja. Vžigalne svečke iz iridija zagotavljajo neverjetno učinkovito izgorevanje pri vseh hitrostih motorja - in za voznika to pomeni prej nepredstavljive nivoje moči, od pospeševanja z mesta ali pospeševanja med vožnjo.
Svečke iz iridijaTako kot napredna tehnologija elektronskega nadzora, se tudi V-MAX vžiga s pomočjo vžigalnih svečk iz iridija. Te posebne svečke so v uporabi pri večini visoko zmogljivih motorjev in so zasnovane za izjemno učinkovito izgorevanje pri vseh hitrostih agregata. Nizkoprofilni aluminijast okvir Njegov črn, nizko-profilni okvir iz aluminija tvori lok prepričljivo čez cel vrh, medtem ko velikanske cevi na prednjih vilicah izgledajo tako kot na nobenem drugem motorju. Njegov edinstven značaj še dodatno poudarjajo štirje masivni, agresivno oblikovani, ročno dodelani aluminijasti zračniki.
Veličastni dušilciŠtirje dušilci, ki izhajajo iz ene izpušne cevi, so kratki in obrnjeni navzgor, ter proizvajajo močan in prijeten zvok izpuha s krepkimi vznemirljivimi impulzi, ki naznanjajo naš prihod. Visokokakovostni dušilci so izdelani iz lahkega titana in dovršeni z odsekanim koncem, za dopolnitev agresivnega izgleda črnega okvirja in agregata.
Toge viliceMasivne cevi na prednjih vilicah odlično dopolnjujejo edinstven značaj tega motorja. Ponujajo tudi odlično trdnost, prednje vzmetenje pa prispeva k mirnejši vožnji, odlični vodljivosti in je popolnoma prilagodljivo za vnaprejšnjo obremenitev, s čimer ustreza potrebam vsakega voznika.
Močan oprijemVelik motor potrebuje velika kolesa in V-MAX pri tem ne razočara. 1.700 mm medosne razdalje omogoča neverjetno stabilnost, vodljivost pa je dodatno podprta s pomočjo 18-palčnega prednjega in zadnjega kolesa, ki imata posebej razvite pnevmatike za optimalen oprijem, blaženje sunkov in lego na cesti.
Specifikacije
|
Vmax