yamaha_263649_2013_yam_vmax_eu_mbl2_sta_010_sqthb100.jpeg
Vmax

Opis

V-MAX moč - zmogljivost - adrenalin

Ta legendarni, mišičast motor združuje duh "drag steze" z zastrašujočo lepoto in natančnim nadzorom. Ta hiter in pošastno močan motor nadaljuje tradicijo originalnega V-MAX-a iz leta 1985, s prepoznavnim rjovenjem, ki bo obračal poglede. Novodobna kombinacija ima večji agregat v bolj kompaktni šasiji za odlične pospeške in natančno vodljivost.

Motor poganja 1.679ccm tekočinsko hlajen 4-taktni, V4 DOHC agregat, ki proizvaja ogromne količine navora (167Nm pri 6500o/min) in daje vozniku nepredstavljive nivoje moči. In vsa ta moč je nameščena v dramatičnem, črnem, nizkoprofilnem aluminijastem okvirju z mogočnimi prednjimi vilicami in masivno oblikovanimi aluminijastimi vstopniki zraka.

 

Čista moč

Mišičaste motorje vozimo iz razlogov, ki nam poženejo kri po žilah - dominantno rjovenje agregata, Vedenje, da je ogromno moči na voljo za enostaven nadzor, tihi strah za mimoidoče.

 

V-MAX zmore vse to in še več

Ta radikalno oblikovan mišičast motor je postal legenda takoj, ko je prva različica prišla na ceste in na "drag" steze leta 1985, nova inkarnacija pa nadaljuje to tradicijo moči in lepote, z masivno, mišičasto obliko, ki se ujema z ogromno močjo agregata. Zapeljite ga že danes in doživite osupljivo moč v dominantnem okvirju ter preprost užitek vožnje enega izmed najbolj klasičnih mišičastih motorjev naokoli.

 

Popolna moč

1.679 ccm tekočinsko hlajen 4-taktni, V4 agregat ponuja veliko navora iz strah vzbujajočega motorja. Vžigalne svečke iz iridija zagotavljajo neverjetno učinkovito izgorevanje pri vseh hitrostih motorja - in za voznika to pomeni prej nepredstavljive nivoje moči, od pospeševanja z mesta ali pospeševanja med vožnjo.

 

Svečke iz iridija

Tako kot napredna tehnologija elektronskega nadzora, se tudi V-MAX vžiga s pomočjo vžigalnih svečk iz iridija. Te posebne svečke so v uporabi pri večini visoko zmogljivih motorjev in so zasnovane za izjemno učinkovito izgorevanje pri vseh hitrostih agregata.

Nizkoprofilni aluminijast okvir

Njegov črn, nizko-profilni okvir iz aluminija tvori lok prepričljivo čez cel vrh, medtem ko velikanske cevi na prednjih vilicah izgledajo tako kot na nobenem drugem motorju. Njegov edinstven značaj še dodatno poudarjajo štirje masivni, agresivno oblikovani, ročno dodelani aluminijasti zračniki.

 

Veličastni dušilci

Štirje dušilci, ki izhajajo iz ene izpušne cevi, so kratki in obrnjeni navzgor, ter proizvajajo močan in prijeten zvok izpuha s krepkimi vznemirljivimi impulzi, ki naznanjajo naš prihod. Visokokakovostni dušilci so izdelani iz lahkega titana in dovršeni z odsekanim koncem, za dopolnitev agresivnega izgleda črnega okvirja in agregata.

 

Toge vilice

Masivne cevi na prednjih vilicah odlično dopolnjujejo edinstven značaj tega motorja. Ponujajo tudi odlično trdnost, prednje vzmetenje pa prispeva k mirnejši vožnji, odlični vodljivosti in je popolnoma prilagodljivo za vnaprejšnjo obremenitev, s čimer ustreza potrebam vsakega voznika.

 

Močan oprijem

Velik motor potrebuje velika kolesa in V-MAX pri tem ne razočara. 1.700 mm medosne razdalje omogoča neverjetno stabilnost, vodljivost pa je dodatno podprta s pomočjo 18-palčnega prednjega in zadnjega kolesa, ki imata posebej razvite pnevmatike za optimalen oprijem, blaženje sunkov in lego na cesti.

 

 

  • Izjemno močan 1.679ccm, 4-taktni, V4 agregat
  • Nizkoprofilni aluminijast okvir
  • Velika, mišičasta oblika
  • Krepko rjovenje veličastnega izpuha
  • Odlične zmogljivosti preko celotnega območja vrtljajev
  • Kratko ohišje agregata centralizira maso za boljšo vodljivost
  • 3 LETA GARANCIJE

 

Pošljite povpraševanje 

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina1679 ccm
Hlajenje motorjaVodno hlajen
Tip motorja4-taktni, V-4, DOHC
Vrtina x Gib90.0 x 66.0 mm
Kompresijsko razmerje11.3:1
Največja moč147.2 kW (200 PS) @ 9,000 rpm
Največji navor166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 rpm
MazanjeOljna črpalka
Uplinjene/Dovod gorivaElektronski vbrizg
Sklopkamokra, večploščna, drsna
VžigTCI
Sistem vžigaElektrični
Menjalnik5 prestav
PogonKardan
Rezervoar za gorivo15 litrov
Rezervoar za olje5,9 litra

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeTeleskopske vilice, FI 52 mm
Zadnje vzmetenjeNihajna roka (»Link-type« vzmetenje)
Prednje zavoreDvojni disk, FI 320mm
Zadnje zavoreEnojni disk, FI 298mm
Prednja guma120/70 R18M/C (59V)
Zadnja guma200/50 R18M/C (76V)
ŠasijaAluminijast okvir - Diamond-shaped
Hod spredaj120mm
Hod zadaj110mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2395 mm
Skupna širina820 mm
Skupna višina1190 mm
Višina sedeža775 mm
Medosje1700 mm
Najmanjša oddaljenost od tal140 mm
Mokra teža310 kg