2017_YAM_XTZ1200_EU_DPBMC_ACT_002_sqthb100.jpeg
XT1200Z Super Tenere

Opis

XT1200Z Super Ténéré – Pojdite dlje

Za pustolovsko potovanje potrebujete spretnost, pogum in vzdržljivost – pa tudi zaupanje v svoj motor. Zaupanje, da bo tako kot vi z veseljem prečkal kamnite rečne prehode in zapeljal na zahtevne terenske poti. Zaupanje, da vam bo nudil udobnost na dolgem brezciljnem potovanju. Zaupanje, da vam zagotavlja vse, kar potrebujete za vožnjo po vijugastih gorskih poteh.

Povsem nova Yamaha Super Ténéré je zasnovana tako, da predstavlja najbolj vznemirljiv pustolovski potovalni motor naslednje generacije. Gre za kombinacijo »dakarske« trpežnosti in zanesljivosti, lahkotnega, enostavnega upravljanja ter izpopolnjene tehnologije, prijazne do voznika.

 

Vrstni 2-valjni agregat s kardanskim prenosom in 270-stopinjska glavna gred

Razkrijte makadam in premikajte gore peska z rohnenjem 1199ccm agregat, z 270-stopinjsko vrstno 2-valjno zasnovo. Velik, prilagodljiv navor dopolnjuje 110KM hitro vrtečega se agregata, kateri je nameščen nizko v okvirju, za ostrejše upravljanje.

 

Nizka in uravnotežena masa za spretno upravljanje

Nizka in uravnotežena masa je bil eden od glavnih Yamahinih ciljev. Spremembe boste opazili takoj - odlično ravnotežje in okretnost, ki ju čutite pri nizkih hitrostih ter na mehkih površinah, kakor tudi lahkotno in hitro krmiljenje, ko brez napora švigate skozi vijugaste zavoje na gorskih cestah.

 

Dovršen centralni zavorni sistem in ABS

Domiseln sistem ABS predvideva zdrs koles in gladko speljuje. Centralni zavorni sistem vam omogoča možnost izbire med zaviranjem obeh koles le s pritiskom na prednjo ročico in med nadziranjem vsakega kolesa posebej s pritiskom na stopalko zadnje zavore.

 

YCC-T s 3-stopenjskim nadzorom zdrsa

Izberite vaš način vožnje in samozavestno pritisnite na plin. Super Tenere vključuje napredno tehnologijo YCC-T s 3-stopenjskim nadzorom zdrsa, ki ga lahko izklopite, kadar je čas za malce vožnje z zadnjim kolesom po blatu. Motorno kolo ima tudi možnost izbire različnih karakteristik delovanja agregata s pomočjo D-funkcije.

 

Trdna aluminijasta platišča z naperami in brez zračnic

Za zanesljivo vožnjo čez najtežji teren izven cest ima Super Tenere nameščena aluminijasta platišča z naperami in brez zračnic. Ozko prednje platišče ima nameščeni dve prečki v obliki črke T, kar pomaga ustvarjati neupogljivost, ki je potrebna za spretno upravljanje na cesti.

 

Nastavljivo prednje in zadnje vzmetenje

Nastavljiv motor za vsako situacijo - obrnjene vilice motorja Super Tenere lahko v celoti nastavite glede na trdoto vzmeti, silo blaženja in silo povratnega blaženja. Trdoto vzmeti in silo povratnega blaženja lahko nastavite pri zadnjem centralnem blažilniku, ne da bi morali uporabiti orodje, kar olajša pripravo motornega kolesa za potnike ali težko prtljago.

 

Nastavljiva višina sedeža

Sedež nastavite med 835mm in 860 mm, in sicer tako, da je v skladu z vašimi željami glede višine in položaja med vožnjo.

 

 

  • 2 valjni - 4 taktni zmogljiv in zanesljiv agregat
  • Kardanski pogon

  • Inteligenten "Unified Brake System"(povezane prednje in zadnje zavore) + ABS zavorni sistem
  • YCC-T traction control - 3 nastavitve delovanja (kontrola zdrsa pogonskega kolesa 1+2, ter izključen)
  • Yamaha D-mode - nastavitev delovanja motorja (Touring ali Sport)
  • Nastavljiv sedež voznika po višini
  • Mehansko nastavljiv prednji vizir po višini
  • 3 LETA GARANCIJE

 

 

 

TOP PONUDBA: XT1200Z WORLD TRAVELER


  • komplet ALU kovčkov (stranska & top-case)
  • dodatne luči za meglo
  • povišan vizir
  • vetrni usmerjevalniki
  • vetrna zaščita rok
  • aluminijasta zaščitna plošča motorja
  • zaščita rezervoarja
  • cevna zaščita motorja
  • centralno stojalo
  • ABS zavorni sistem (izklopljiv)
  • Tempomat
  • D-funkcija
  • Sistem proti zdrsavanju kolesa (izklopljiv)
     

 

Pošljite povpraševanje 

 

 

 

Specifikacije

MOTOR

Prostornina1199 ccm
Hlajenje motorjaVodno hlajenje
Tip motorja4-taktni DOHC, naprej nagnjen dvovaljnik, 4 ventilski, direktni vbrizg, dve vžigalni svečki
Vrtina x Gib98 x 79.5 mm
Kompresijsko razmerje11.0 : 1
Največja moč80.9kW (110PS) @7,250rpm
Največji navor114.1 Nm(11.6kgf+m) @6,000 rpm
MazanjeSuhi karter
Uplinjene/Dovod gorivaElektronsko vbrizgavanje goriva
Sklopkamokra, večploščna
VžigTwin spark
Sistem vžigaElektronski
Menjalnik6 prestav
PogonKardan
Rezervoar za gorivo23 litrov
Rezervoar za olje4.2 litra

ŠASIJA

Prednje vzmetenjeTeleskopske vilice
Zadnje vzmetenjeNihajna roka
Prednje zavoreHydraulic Twin FI-310 mm wave diski
Zadnje zavoreHydraulic Single FI-282 mm wave diski
Prednja guma110/80R19M/C 59V
Zadnja guma150/70R17M/C 69V
Hod spredaj190 mm
Hod zadaj190 mm

DIMENZIJE

Skupna dolžina2,250 mm
Skupna širina980 mm
Skupna višina1,410 mm
Višina sedežaNastavljiva: 845-870 mm
Medosje1,540 mm
Najmanjša oddaljenost od tal205 mm
Mokra teža261 kg