Opis
Lahek model razreda Supersport za vsakdanjo uporabo
Yamahini legendarni motorji R-serije s svojo vrhunsko obliko, napredno tehnologijo in osupljivo zmogljivostjo narekujejo standarde v razredu Supersport. Na voljo je motor, ki popolnoma ustreza naši seriji razreda Supersport med najbolj prodajanim modelom YZF-R125 in zmagovalnim modelom YZF-R6: predstavljamo vam model YZF-R3. Ne glede na to, ali ste prestopili s 125 cm3 modela ali pa ste povsem nov voznik motorja, ste lahko prepričani, da je bil model YZF-R3 izdelan z enakim občutkom za podrobnosti, kot je značilen za vse motorje R-serije. Vrhunska zasnova R-serije je razvidna že iz agresivnih dvojnih sprednjih luči in aerodinamičnega oklepa. YZF-R3: vrhunski športni model, ki ga lahko vozite vsak dan.
Vrhunska zasnova Rserije
Pri Yamahi si prizadevamo ustvariti inovativne in osupljive motorje, ki popestrijo vsakdanjik. Z modelom YZF-R3 lahko vsak voznik z dovoljenjem kategorije A2 občuti vznemirljivost vožnje, ki je značilna za vse naše motorje R-serije. Ne glede na to, ali se vozite po mestu ali avtocesti, ta lahek model razreda Supersport in njegova vrhunska zasnova Rserije zagotavljata popolnoma novo stopnjo zmogljivosti. Njegov zmogljiv 321 cm3 agregat z dvema valjema in lahka šasija sta rezultat najnaprednejše tehnologije v tem razredu. To pomeni, da boste ob vsaki vožnji s svojim motorjem R3 doživeli edinstveno izkušnjo.
Živahen 321 cm3 vrstni agregat z dvema valjema
Yamahin vrhunski športni model R-serije poganja 321 cm3 tekočinsko hlajen vrstni 2-valjni agregat, ki ga odlikujejo nekatere od najnaprednejših tehnologij v tem razredu. Agregat modela R3 z najvišjo izhodno močjo 30,9 kW/42 KM pri 10.750 vrt/min zagotavlja takojšen odziv plina ter vznemirljivo vožnjo – in to vsakič.
Tehnologija R-serije
Model R3 uporablja dovršeno tehnologijo R-serije, ki vključuje odmično gred z direktnim pogonom, kovane bate, karbonizirane ojnice, valje z nizkim trenjem in še več. Za zagotavljanje uravnoteženosti med vožnjo pri nizkih hitrostih in zmogljivostjo pri visokih hitrostih je agregat zasnovan s 180-stopinjsko glavno gredjo ter primarno protiutežjo za zmanjšanje tresljajev in mehanskega hrupa.
Športen in okreten okvir v obliki diamanta
Kompaktna in lahka šasija je izdelana iz visoko razteznih jeklenih cevi, ki omogočajo optimalno ravnotežje med močjo in trdnostjo. Medosna razdalja pri modelu R3 je zaradi športnega in okretnega upravljanja skoraj enaka kot pri modelu R6, in sicer znaša le 1380 mm, enakomerna porazdelitev teže med sprednjim in zadnjim delom ter sedež z višino 780 mm pa zagotavljata uravnoteženo vožnjo.
Dolga nihajna roka v stilu R1
Da bi se pri modelu YZF-R3 poudarila vrhunska zasnova R-serije, je opremljen s še daljšo nihajno roko v stilu R1. Ta tekmovalna zasnova, za katero je značilno enako razmerje med nihajno roko in medosno razdaljo kot pri legendarnem predhodniku tega modela, omogoča zanesljivo vodljivost v ravni liniji in učinkovitejši prenos moči na cesto.
10-kraka lita platišča
17-palčna kolesa imajo pet parov tankih litih krakov, ki dopolnjujejo lahkoten in eleganten videz, ter sprednjo pnevmatiko dimenzij 110/70-17 in zadnjo pnevmatiko dimenzij 140/70-17. Model YZF-R3 odlikuje zmogljivo in progresivno zaviranje, ki ga omogoča sprednja kolutna zavora velikega premera 298 mm in zadnja kolutna zavora s premerom 220 mm. Za še več nadzora pa je serijsko nameščen sistem ABS.
Edinstvena oblika R-serije
Ne glede na to, iz katerega kota si ogledate odličen model R3, je jasno, iz katere družine prihaja. Koničast aerodinamičen oklep ima značilne linije, zasnovane po zgledu R-serije, navzdol obrnjene dvojne sprednje luči, kratek dušilnik in robusten dvignjen zadnji del pa po videzu zelo spominjajo na našega zmagovalca na svetovnem prvenstvu, model R6.
Podrobnosti
- Lahek model razreda Supersport, za katerega je potrebno dovoljenje kategorije A2
- Razvit v skladu z vrhunsko zasnovo R-serije
- Eleganten, zmogljiv 321 cm3 vrstni 2-valjni agregat
- Vitka in lahka šasija z okretnim, športnim upravljanjem
- Agresivne dvojne sprednje luči R-serije
- Aerodinamičen oklep s težiščem na sprednjem delu
- Športno in udobno vzmetenje
- Močne zavorne zmogljivosti
- Sistem ABS je del standardne opreme
- Pripravljen za vsakdanjo uporabo, za vožnjo po mestu ali avtocesti
Pošljite povpraševanje
Specifikacije
Agregat YZF-R3
Tip agregata 2-valjni, Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 321ccm
Vrtina x gib 68,0 mm x 44,1 mm
Kompresijsko razmerje 11,2 : 1
Maksimalna moč 30,9 kW (42,0PS) @ 10.750 obr/min
Različica z omejeno močjo N/A
Maksimalen navor 29,6 Nm (3,0 kg-m) @ 9.000 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga
Poraba goriva N/A
CO2 emission N/A
Šasija YZF-R3
Okvir Diamant
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice
Prednji hod vzmetenja 130 mm
Kot vilice 25º
Predtek 95 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka
Zadnji hod vzmetenja 125 mm
Prednja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 298 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 110/70-17M/C 54H (Tubeless)
Zadnja pnevmatika 140/70-17M/C 66H (Tubeless)
Dimenzije YZF-R3
Skupna dolžina 2.090 mm
Skupna širina 720 mm
Skupna višina 1.135 mm
Višina sedeža 780 mm
Medosna razdalja 1.380 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 160 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 169 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 14,0 L
Prostornina rezervoarja za olje 2,4 L