2017_YAM_YZF1000R1_EU_DPBMCRB_ACT_005_sqthb100.jpeg
YZF-R1

Opis

 

 

Yamaha YZF-R1. Bodite eno z R1

Model R1, ki ga poganja tehnologija MotoGP modela YZR-M1 in odlikujejo nov agregat z glavno gredjo z zamikom, šasija s kratko medosno razdaljo in tehnološko dovršena elektronika, je pripravljen, da se z vami poveže in vas popelje na popolnoma novo raven.

 

Motor R1 je bil razvit brez kompromisov na osnovi tehnologije modela YZR-M1 iz razreda MotoGP, kar pomeni, da je ustvarjen za stezo. 200 KM, 199 kg teže in medosna razdalja 1405 mm so le nekatere od značilnosti, ki pričajo o njegovih zmogljivostih. Vendar se pravi razlog, zakaj je ta vrhunski športni motor tako poseben, skriva v njegovi notranjosti.

Centralni sistem upravljanja predstavlja 6-osna inercijska merilna enota, ki v 3D-načinu ves čas zaznava gibanje šasije, kar se kaže v nadzoru oprijema, bočnega zdrsa zadnjega kolesa, dviga sprednjega kolesa, zaviranja ter speljevanja. Yamaha R1. Bodite eno z R1.

 

Doba popolnega nadzora

Model R1 z 998 cm3 4-valjnim 4-ventilskim vrstnim agregatom, ki proizvaja 200 KM, je naš najzmogljivejši tovarniški model. S tehnologijo glavne gredi z zamikom, ki temelji na modelu
M1, ta športni model zagotavlja visok enakomeren navor ter izjemen oprijem. Šasija Deltabox s kratko medosno razdaljo ima zadnji okvir iz magnezija in dolgo nihajno roko za izjemno upravljanje na stezi. Športno vzmetenje in platišča iz magnezija pa le še dodatno potrjujejo, da gre za resnega tekmeca.
Toda tisto, kar vam pri modelu R1 dejansko daje prednost, je njegova dovršena tehnologija elektronskega nadzora. Z
natančnim nadzorom lahko vsak voznik pokaže svoj pravi potencial.

 

 

Agregat z glavno gredjo z zamikom in 200 KM, ki temelji na modelu M1

Model R1 poganja 4-valjni 4-ventilski agregat z glavno gredjo z zamikom in 998 cm3, ki dosega 200 KM – in to brez nadtlaka pri sesanju. Glavna gred z zamikom, ki temelji na našem zmagovitem motociklu YZR-M1 iz razreda MotoGP, zagotavlja neenake intervale vžiga 270° – 180° – 90° – 180° za visok enakomeren navor.


Glava valja z visokim kompresijskim razmerjem in lahki notranji deli

Za optimalne zmogljivosti ima agregat glavo valja z visokim kompresijskim razmerjem 13 : 1 ter izgorevalno komoro s
sesalnimi in izpušnimi ventili velikega premera. Za takojšen odziv z veliko močjo in visokim enakomernim navorom pa ima model R1 tudi ojnice iz titana in bate iz kovanega aluminija.


Visoka stopnja vsesavanja zraka

Za optimalno vsesavanje centralni sesalni sistem v slogu modela YZRM1 polni 10,5-litrsko zračno komoro. Svež zrak je potisnjen v elektronsko aktivirane kanale Yamahinega elektronsko nadziranega sesalnega sistema (YCC-I), katerih dolžina se prilagodi številu vrtljajev agregata za optimalno moč in izjemno zmogljivost.


Lahek izpuh iz titana

Za vrhunsko moč in visok enakomeren navor ima agregat z glavnogredjo z zamikom lahek izpušni sistem 4-v-1. Izpušni ventil, ki ga nadziraservo motor, prilagaja pretok plina za večji odziv in večjo moč agregata,medtem ko kompakten dušilnik prispeva k boljši porazdelitvi težišča in oddaja edinstven zvok.


Kompaktna šasija Deltabox

Aluminijast okvir Deltabox pri modelu R1 ima navzgor obrnjeno ojačano nihajno roko in zadnji okvir iz magnezija, kar poudarja globoko zakoreninjeno dirkalno zasnovo, podedovano po modelu M1. Kratka medosna razdalja 1405 mm in majhna mokra teža, ki znaša le 199 kg, omogočata motorju R1 izjemno okretnost ter odzivnost za vrhunske dosežke na dirkalnih stezah.


Edinstven nov izgled

Zaradi centralno nameščenega prisiljenega vstopa zraka, visokega vizirja in nizkega položaja žarometa, se aerodinamičen oklep modela R1 ponaša z značilno silhueto dirkalnega motorja M1. Kompaktne LED-luči so na vsaki strani odprtine za vsesavanje zraka, kar poudarja njegovo dirkalno zasnovo, dvojne pozicijske LED-luči pa poskrbijo za resnično edinstven videz tega vrhunskega športnega motorja.

 

 

Podrobnosti

 

  • 4-valjni agregat z 998 cm3, glavno gredjo z zamikom in 200 KM
  • Izjemno napredni elektronski nadzorni sistemi
  • 6-osna inercijska merilna enota s senzorji Gyro/G za 3D-podatke o gibanju
  • Nadzor oprijema in bočnega zdrsa zadnjega kolesa glede na kot nagiba
  • Nadzor dviga sprednjega kolesa in speljevanja
  • Športni sistem ABS in centralni zavorni sistem, ki se odzivata na kot nagiba
  • Aluminijast okvir Deltabox s kratko medosno razdaljo
  • 199 kg mokre teže
  • Navzgor obrnjena ojačana nihajna roka/zadnji okvir iz magnezija
  • Platišča iz magnezija in aluminijast rezervoar za gorivo
  • Nastavljivi načini vožnje z enim klikom
  • Instrumentalna LCD-plošča s tehnologijo tankoplastnih tranzistorjev

 

Pošljite povpraševanje

 

 

 

Specifikacije

 

 

Agregat YZF-R1

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, Linijski 4-valjni, Nagnjen naprej, 4-ventilski
Prostornina 998ccm
Vrtina x gib 79,0 mm x 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 13,0 : 1
Maksimalna moč 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 obr/min
Maksimalen navor 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 obr/min
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokra, več-ploščna
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI (digitalno)
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga


Šasija YZF-R1

Okvir Aluminijast, Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice, Ø 43 mm
Prednji hod vzmetenja 120 mm
Kot vilice 24º
Predtek 102 mm
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (link povezava)
Zadnji hod vzmetenja 120 mm
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17M/C (58W)
Zadnja pnevmatika 190/55 ZR17M/C (75W)


Dimenzije YZF-R1

Skupna dolžina 2.055 mm
Skupna širina 690 mm
Skupna višina 1.150 mm
Višina sedeža 855 mm
Medosna razdalja 1.405 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) 199 kg
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,9 L