2016_YAM_MT10_EU_BNS4DSJ_STA_001_sqthb100.jpeg
MT-10

Opis

 

Žarek teme

Moč. Navor. Okretnost. MT-10 je tisti model, na katerega ste čakali. Je najzmogljivejši MT model, kar smo jih ustvarili do sedaj. Za vas pa je prišel čas, da spoznate naslednjo stopnjo teme. Za sabo imate precej prevoženih kilometrov. Torej veste, kaj želite. Izjemno moč s trdnim oprijemom v zavojih. Poleg tega pa naravno ergonomijo, ki omogoča vožnjo povsod in na vsaki cesti. Uživajte v temačni vožnji z modelom MT-10. Poganja ga 998 cm3 agregat z glavno gredjo z zamikom, za dodaten navor pri nizkih/srednjih vrtljajih. Zahvaljujoč lahki šasiji Deltabox iz aluminija, ki jo odlikuje izredno kratka medosna razdalja z naravnim voznim položajem, model MT-10 zagotavlja izjemno moč z najboljšo okretnostjo v razredu ter popolnim nadzorom.


Temna energija

Vrhunski model MT so naši strokovnjaki ustvarili iz agregata, šasije in vzmetenja Yamahinega nagrajenega modela YZF-R1. Model MT-10 s svojim novim sesalnim in izpušnim sistemom ter sistemom za gorivo zagotavlja močnejši navor pri nizkih/srednjih vrtljajih, za osupljiv pospešek ter takojšen odziv pri vseh hitrostih. Šasija Deltabox iz aluminija in s kratko medosno razdaljo omogoča najboljšo okretnost v svojem razredu, zaradi izpopolnjene elektronike pa imate popoln nadzor ne glede na dolžino ali hitrost vožnje. Agresivna oblika s težiščem na sprednjem delu in dvodelne LED-luči poskrbijo za dinamičen nov videz 'temačne plati' – naraven položaj vožnje pa vam nudi vsakodnevno vsestranskost z veliko udobja.

 


4-valjni "CP4" agregat z glavno gredjo z zamikom

998 cm3 tekočinsko hlajen, vrstni 4-valjni agregat, ki izhaja iz modela YZFR1, se ponaša z novim sesalnim in izpušnim sistemom ter sistemom za gorivo, ki skupaj pripomorejo k njegovemu močnemu navoru pri nizkih/srednjih vrtljajih. Z neenakimi intervali vžiga 270° - 180° - 90° - 180°, ta vznemirljiv agregat z glavno gredjo z zamikom zagotavlja linearni navor s takojšnjim odzivom in natančnim nadzorom.

 

Tehnologija elektronskega nadzora

Model MT-10 je opremljen z Yamahinim elektronskim sistemom za nadzor plina (YCC-T) ter enostavno nastavljivim tempomatom, ki deluje pri hitrosti nad 50 km/h, oboje pa omogoča najvišjo stopnjo udobja za voznika. Yamahin sistem Dfunkcije je primeren za različne razmere, saj ponuja tri načine delovanja agregata, 12-voltna vtičnica pa je primerna za različno dodatno opremo.

 

Nadzor oprijema in drsna sklopka

Za zagotavljanje gladkega in učinkovitega prenosa moči iz agregata z glavno gredjo z zamikom z visokim navorom na cesto je model MT-10 opremljen s preklopnim sistemom za preprečevanje zdrsa koles (TCS) s tremi stopnjami. Vgrajena je tudi kompaktna drsna sklopka, ki skrbi za natančen nadzor med pospeševanjem in zaviranjem.

 

Pokončen vozni položaj in silhueta s težiščem na sprednjem delu

Razmerje krmilo/sedež/stopalka ustvarja nekoliko naprej nagnjen vozni položaj, ki omogoča popolno izrabo linearnega navora. Kompaktni stranski oklepi s cevasto oblikovanimi zaščitami ter zaščitni pokrov rezervoarja za gorivo poudarjajo dinamičen izgled "težišča na sprednjem delu".

 

Kratka medosna razdalja 1400 mm za vrhunsko okretnost

Kompaktna in lahka šasija modela MT-10 je razvita iz zasnove nagrajenega modela YZF-R1. Za vrhunsko okretnost je skupaj z lahkotnim in nevtralnim upravljanjem ta vodilni motor v svojem razredu opremljen z natančnimi geometričnimi nastavitvami ter izredno kratko medosno razdaljo s samo 1400 mm – zato je to najbolj kompakten model v 1000 cm3 razredu.

 

Lahek glavni okvir Deltabox iz aluminija in nihajna roka

Vrhunski model MT je opremljen z lahkim glavnim okvirjem Deltabox iz aluminija ter izredno dolgo navzgor obrnjeno ojačano nihajno roko iz aluminija, ki zagotavljata izboljšano ravnotežje med močjo in trdnostjo. Ta zasnova, ki temelji na modelu YZF-R1, omogoča najboljšo vodljivost v razredu z dobro stabilnostjo pri vožnji naravnost in lahkotno okretnostjo.

 

 

Podrobnosti

 

  •  4-valjni "CP4" agregat z glavno gredjo z zamikom z visokim navorom
  • Agregat, šasija in vzmetenje, ki izvira iz modela YZF-R1
  • Nastavljen za močan, linearen navor v območju nizkih in srednjih vrtljajev
  • YCC-T, D-funkcija in sistem nadzora nad oprijemom (TCS)
  • Drsna sklopka (A&S)
  • Lahek glavni okvir Deltabox iz aluminija
  • Kratka medosna razdalja 1400 mm za najboljšo okretnost v svojem razredu
  • Dinamična silhueta s težiščem na sprednjem delu
  • Pokončen vozni položaj z nagibom naprej
  • Zavore ABS izjemnih specifikacij z radialnimi zavornimi čeljustmi
  • Popolnoma nastavljivo vzmetenje izjemnih specifikacij
  • Večfunkcijski instrumenti LCD

 

 

 Pošljite povpraševanje

 

 

Specifikacije

 

Agregat MT10

Tip agregata Tekočinsko hlajen, 4-taktni, DOHC, 4-ventilski
Prostornina 998ccm
Vrtina x gib 79,0 mm x 50,9 mm
Kompresijsko razmerje 12 : 1
Maksimalna moč N/A
Največji navor N/A
Sistem podmazovanja Moker karter
Tip sklopke Mokro, večplastni disk
Uplinjač Vbrizg goriva
Sistem vžiga TCI
Zagon Električni
Prenos Konstantni, 6-prestav
Končni prenos Veriga

 

Šasija MT10

Okvir Aluminijast, Deltabox
Sistem prednjega vzmetenja Teleskopske vilice, Ø 43 mm
Prednji hod vzmetenja N/A
Kot vilice N/A
Predtek N/A
Sistem zadnjega vzmetenja Nihajna roka, (vezna amortizacija)
Zadnji hod vzmetenja N/A
Prednja zavora Hidravlični dvojni disk, Ø 320 mm
Zadnja zavora Hidravlični enojni disk, Ø 220 mm
Prednja pnevmatika 120/70 ZR17 M/C (58W)
Zadnja pnevmatika 190/55 ZR17 M/C (75W)

 

Dimenzije MT10

Skupna dolžina 2.095 mm
Skupna širina 800 mm
Skupna višina 1.110 mm
Višina sedeža N/A
Medosna razdalja 1.400 mm
Najmanjša oddaljenost od tal 130 mm
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) N/A
Prostornina rezervoarja za gorivo 17 L
Prostornina rezervoarja za olje 3,9 L